Hamburgerii vor putea fi platiti si prin intermediul telefonului mobil
Data publicarii: 27-02-2007 | IT&C
Japonezii sunt, si in acest caz, lideri in ceea ce priveste efectuarea de plati prin intermediul dispozitivelor mobile pentru mancare si bilete de tren.
Contractul incheiat intre cele doua companii va furniza informatii valoroase despre comportamentul consumatorilor, un domeniu de mare interes, care sta la baza fundamentarii strategiei de marketing in orice business. Este de asteptat, totusi, ca sumele mici sa fie platite cash.
DoCoMo, operatorul nipon din telecomunicatii, a creat un serviciu care permite clientilor sai sa isi foloseasca telefoanele mobile ca si carti de credit.
In acest moment, in Japonia exista mai mult de 3 milioane de utilizatori mobili ce folosesc sistemul creditului pre-platit, care presupune alimentarea contului, in majoritatea cazurilor via Internet, inainte de efectuarea diverselor plati.
Joint-venture-ul dintre McDonalds (70%) si DoCoMo (30%), care valoreaza aproximativ 300 de milioane de yeni (2,5 milioane de dolari), este anuntat sa devina functional de la mijlocul anului curent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România