BRD detine peste 42% din piata de factoring din Romania
Data publicarii: 28-02-2007 | Finante-Banci
Operatiunile de factoring intern au cunoscut o crestere semnificativa (+ 171% fata de anul 2005), atingand 818,8 M RON (240 M EUR). De asemenea, operatiunile de factoring de import, introduse pentru prima oara pe piata romaneasca de BRD, au inregistrat un salt spectaculos, crescand de peste 7 ori in 2006 fata de anul 2005.
In 2006, numarul clientilor care au apelat la serviciile de factoring ale BRD-Groupe Societe Generale a fost de 408 (+126% fata de 2005), corespunzator unui numar de peste 800 debitori si peste 155.000 de facturi administrate.
BRD - Groupe Societe Generale este prima banca din Romania care a lansat operatiunile de factoring in anul 1993, prin afilierea la organizatia Factors Chain International, si prima institutie bancara cu statut de membru deplin al acestei organizatii.
Pachetul de servicii de factoring oferit de BRD-Groupe Societe Generale (finantare, administrare de creante, colectare, acoperirea riscului de neplata) acopera atat domeniul factoringului intern, cat si pe cel al factoringului international de export si de import, in varianta cu si fara regres.
Potrivit reprezentantilor bancii, oferta BRD - Groupe Societe Generale este flexibila si ii permite clientului sa opteze, in functie de necesitati, pentru anumite servicii sau pentru intregul pachet de factoring. Folosirea factoringului are un impact imediat asupra cashflow-ului clientului transformand incasarile la termen in incasari la vedere si permite dezvoltarea afacerii fara imobilizarea activelor societatii in garantii materiale.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an