ANRCTI inaugureaza inca doua telecentre in judetele Botosani si Vaslui
Data publicarii: 01-03-2007 | IT&C
Telecentrele inaugurate - Sarateni, judetul Vaslui (instalat de Vodafone Romania) si Plesani in judetul Botosani (instalat de Rartel) - fac parte din programul national de instalare a telecentrelor in satele fara acces sau cu acces redus la servicii de telefonie, initiat de ANRCTI in anul 2004, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Pana in acest moment, ANRCTI a organizat 5 licitatii pentru instalarea de telecentre intr-un numar total de 331 localitati. In prezent 133 de telecentre sunt functionale.
Cu ocazia inaugurarii celor doua telecentre, ANRCTI a lansat si un plan de actiuni pentru implementarea serviciului universal in sectorul comunicatiilor electronice pentru anul 2007. Astfel, au fost stabilite o serie de obiective precum transformarea telecentrelor din centre informatizate in centre de informatii si instruirea administratorilor telecentrelor, pentru a putea asigura indeplinirea obiectivelor propuse prin programul initiat in anul 2004.
Importanta sustinerii proiectului demarat de ANRCTI este confirmata si de faptul ca, o serie de telecentre, la mai putin de un an de la infiintare, si-au diversificat activitatea si au valorificat resursele puse la dispozitie prin proiect. Un post de radio local, desfasurarea orelor de informatica ale scolii generale in incinta telecentrului, tranzactii comerciale prin intermediul internetului sunt o serie de bune practici de utilizare a serviciilor telecentrelor.
Telecentrul este un spatiu public dotat cu cel putin doua aparate telefonice, doua calculatoare si un fax, in cadrul caruia utilizatorii finali pot initia si primi apeluri telefonice locale, nationale si internationale. In telecentru sunt disponibile si servicii de comunicatii prin fax si comunicatii de date la o rata de transfer suficienta pentru a permite accesul functional la Internet.
Telecentrul va functiona pe o perioada de cel putin 3 ani, perioada de desemnare a furnizorilor de serviciu universal, dupa care echipamentele puse la dispozitie de catre furnizorul de serviciu universal vor intra in proprietatea primariei, care poate decide sa continue administrarea telecentrului.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri