ABN Amro mizeaza in Romania pe canale alternative de distributie
Data publicarii: 21-03-2007 | Finante-BanciStrategia ABN Amro Bank Romania nu presupune o retea extinsa, ci se bazeaza mai degraba pe vanzarea directa a produselor si pe canalele alternative, precum servicii bancare prin telefon, a declarat, miercuri, presedintele institutiei, Peter Weiss. Banca are o strategie foarte diferita pe piata romaneasca fata de celelalte banci, a spus Weiss. Astfel, ABN Amro Bank mizeaza mai mult pe canalele alternative de distributie - phone banking si call center - decat pe prezenta fizica. Modelul ABN Amro nu se bazeaza pe sucursale, ci mai degraba pe centre regionale, pe vanzarea directa a produselor si pe alte canale de distributie, a declarat Weiss, care a participat, miercuri, la o festivitate de premiere a studentilor Acadiei de Studii Economice care au absolvit un curs sustinut de banca.
Oficialul bancii a precizat ca banca nu are sectoare tinta de dezvoltare. "Vom creste serviciile pentru companii si pentru populatie in paralel, fara a ne concentra asupra unei laturi", a spus Weiss. El a mai precizat ca banca analizeaza in continuu produsele existente pe piata si posibilitatea de a intra pe piete noi, precum cea de administrare a activelor.
Banca s-a extins anul trecut cu sase unitati, iar anul 2007 va aduce o extindere a retelei. Presedintele institutiei bancare a declarat ca numarul unitatilor ce vor fi deschise in acest an va fi aproximativ la fel ca in 2006.
In privinta unei posibile fuziuni a ABN Amro, cea mai mare institutie olandeza, cu Barclays, a treia mare banca din Marea Britanie, presedintele institutiei romanesti a spus ca este greu de spus efectul pe care l-ar avea aceasta fuziune in Romania. "Este dificil de spus cum va afecta afacerile din Romania, insa Barclays nu are prezenta in Romania, asadar nu va trebui sa exista o fuziune sau o integrare a activitatilor", a spus Weiss. Impactul unei fuziuni nu va fi, probabil, unul semnificativ asupra pietei romanesti.
ABN Amro Bank Romania era, la finalul anului trecut, a zecea banca din sistemul bancar romanesc, cu active de aproape 5,27 miliarde lei (1,55 miliarde euro) si o cota de piata de 3,06% dupa acest criteriu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri