MOL lanseaza restaurante non-stop si ofera acces la internet wireless
Data publicarii: 25-05-2007 | AfaceriMOL intentioneze sa lanseze restaurante non-stop sub brand-ul "Servus" in cadrul benzinariilor si sa introduca serviciul de internet wireless in mai multe statii de distributie carburanti, a declarat directorul general al MOL Romania, Zsolt Szalay.
Compania vrea sa lanseze si alte servicii, dar este insa foarte atenta la costul implementarii acestora. "Suntem axati pe cresterea numarului de servicii, dar sunt unele care necesita foarte multe investitii si nu renteaza. Sunt competitori ai nostri, care aloca sume foarte mari de bani pentru sisteme de plata a facturilor, dar numarul clientilor lor creste foarte putin", a punctat Zsolt Szalay.
Potrivit acestuia, MOL Romania a lansat, in mai, primul restaurant non-stop, sub brandul "Servus", in cadrul unei benzinarii din Bucuresti, localizate pe bulevardul Corneliu Coposu, iar printr-o colaborare cu unul dintre furnizorii de servicii telefonie mobila, clientii companiei isi pot incarca electronic cartelele telefoanelor mobile direct in benzinarii.
"Restaurantul din Bucuresti a fost primul, dar nu ne vom extinde decat acolo unde se justifica existenta unei astfel de unitati", a subliniat oficialul companiei petroliere.
Mai mult, in 13 statii MOL, clientii pot avea acces la internet wireless gratuit prin hotspot-urile Zapp. Benzinariile cu acces la wireless sunt localizate in Baia Mare - doua, Brasov - una, Bucuresti - trei, Carei - una, Iasi - una, Pitesti - una, Ploiesti - una, Resita - una, Satu Mare - una si Sebes - una.
Intrebat daca MOL va lansa noi produse petroliere in acest an, directorul general al companiei a raspuns negativ.
"Toata lumea incearca sa imbunatateasca produsele vandute, sa aiba aditivi de o calitate cat mai buna. Orice inovatie in acest business este cu siguranta cercetata de majoritatea competitorilor, principala "rivalitate" fiind cine lanseaza primul acel nou produs", a mai afirmat acesta.
In opinia lui Zsolt Szalay, "mai devreme sau mai tarziu calitatea produselor se uniformizeaza intr-o oarecare masura, piata devine mult mai pretentioasa, la fel clientii".
Reprezentantul MOL a mai subliniat ca acesta este motivul pentru care el crede ca serviciile vor face foarte mult diferenta intre competitorii de pe piata carburantilor din Romania, insa singura conditie este ca lansarea acestora sa fie justificata de nevoi reale.
Szalay a mai spus ca, de regula, inainte de lansarea unui serviciu, compania demareaza un proiect-pilot, prin care testeaza reactiile clientilor la acesta timp de sase luni.
Directorul general a mai spus ca, in luna in curs, reteaua MOL se va mari cu inca doua statii, amplasate la Tarnaveni si Gheorgheni.
MOL Romania are, in prezent, un numar de 121 benzinarii si doreste sa-si extinda reteaua de statii inclusiv in orasele mici si mijlocii, la frontiere sau pe viitoarele autostrazi.
MOL a anuntat, la sfarsitul lunii trecute, ca va investi in Romania peste 23 milioane de euro, in 2007 si 2008, pentru optimizarea retelei de distributie, prin achizitionarea si/sau construirea a cel putin 15 noi benzinarii.
Compania a inregistrat, in primul trimestru al lui 2007, o cifra de afaceri de aproximativ 114 milioane euro, in scadere cu 5% fata de nivelul de 119 milioane euro, consemnat in primele trei luni ale anului trecut.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall