MOL lanseaza restaurante non-stop si ofera acces la internet wireless
Data publicarii: 25-05-2007 | AfaceriMOL intentioneze sa lanseze restaurante non-stop sub brand-ul "Servus" in cadrul benzinariilor si sa introduca serviciul de internet wireless in mai multe statii de distributie carburanti, a declarat directorul general al MOL Romania, Zsolt Szalay.
Compania vrea sa lanseze si alte servicii, dar este insa foarte atenta la costul implementarii acestora. "Suntem axati pe cresterea numarului de servicii, dar sunt unele care necesita foarte multe investitii si nu renteaza. Sunt competitori ai nostri, care aloca sume foarte mari de bani pentru sisteme de plata a facturilor, dar numarul clientilor lor creste foarte putin", a punctat Zsolt Szalay.
Potrivit acestuia, MOL Romania a lansat, in mai, primul restaurant non-stop, sub brandul "Servus", in cadrul unei benzinarii din Bucuresti, localizate pe bulevardul Corneliu Coposu, iar printr-o colaborare cu unul dintre furnizorii de servicii telefonie mobila, clientii companiei isi pot incarca electronic cartelele telefoanelor mobile direct in benzinarii.
"Restaurantul din Bucuresti a fost primul, dar nu ne vom extinde decat acolo unde se justifica existenta unei astfel de unitati", a subliniat oficialul companiei petroliere.
Mai mult, in 13 statii MOL, clientii pot avea acces la internet wireless gratuit prin hotspot-urile Zapp. Benzinariile cu acces la wireless sunt localizate in Baia Mare - doua, Brasov - una, Bucuresti - trei, Carei - una, Iasi - una, Pitesti - una, Ploiesti - una, Resita - una, Satu Mare - una si Sebes - una.
Intrebat daca MOL va lansa noi produse petroliere in acest an, directorul general al companiei a raspuns negativ.
"Toata lumea incearca sa imbunatateasca produsele vandute, sa aiba aditivi de o calitate cat mai buna. Orice inovatie in acest business este cu siguranta cercetata de majoritatea competitorilor, principala "rivalitate" fiind cine lanseaza primul acel nou produs", a mai afirmat acesta.
In opinia lui Zsolt Szalay, "mai devreme sau mai tarziu calitatea produselor se uniformizeaza intr-o oarecare masura, piata devine mult mai pretentioasa, la fel clientii".
Reprezentantul MOL a mai subliniat ca acesta este motivul pentru care el crede ca serviciile vor face foarte mult diferenta intre competitorii de pe piata carburantilor din Romania, insa singura conditie este ca lansarea acestora sa fie justificata de nevoi reale.
Szalay a mai spus ca, de regula, inainte de lansarea unui serviciu, compania demareaza un proiect-pilot, prin care testeaza reactiile clientilor la acesta timp de sase luni.
Directorul general a mai spus ca, in luna in curs, reteaua MOL se va mari cu inca doua statii, amplasate la Tarnaveni si Gheorgheni.
MOL Romania are, in prezent, un numar de 121 benzinarii si doreste sa-si extinda reteaua de statii inclusiv in orasele mici si mijlocii, la frontiere sau pe viitoarele autostrazi.
MOL a anuntat, la sfarsitul lunii trecute, ca va investi in Romania peste 23 milioane de euro, in 2007 si 2008, pentru optimizarea retelei de distributie, prin achizitionarea si/sau construirea a cel putin 15 noi benzinarii.
Compania a inregistrat, in primul trimestru al lui 2007, o cifra de afaceri de aproximativ 114 milioane euro, in scadere cu 5% fata de nivelul de 119 milioane euro, consemnat in primele trei luni ale anului trecut.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate