Brain TV se lanseaza pe o piata on-line aglomerata
Data publicarii: 20-06-2007 | MediaMiercuri, 27 iunie, se lanseaza un nou post TV on-line, Brain TV. Aceasta va difuza continut pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural si Showbiz, iar productia continutului va fi realizata de catre Echipa BrainTV si persoane care vor sa se afirme in spatiul new media. Platforma BrainTV permite utilizatorilor sa isi spuna parerea, sa dea note emisiunilor si moderatorilor prin intermediul comentariilor si a unor sisteme de rating, dar si sa filtreze continutul pe care doresc sa-l vada, sa recomande o anumita emisiune unui prieten sau pot chiar sa preia continut pe site-ul sau blogul propriu.
Pana la lansare, Brain TV incearca sa-si selecteze o parte din public, intr-un mod aflat intre amuzant si pueril. Internautii sunt invitati sa raspunda la cateva intrebari gen: "Cum o chema pe amanta lui Florin din Tradati in Dragoste?", cu trei variante de raspuns: Aneta, Nu stiu, Nu ma intereseaza.. Contabilizand un maxim ori o majoritate de raspunsuri gresite, ne castigam dreptul de a ne situa in publicul elevat dorit de Brain TV.
Initiativa lansarii in Romania a unei noi televiziuni on-line vine pe o piata destul de agitata. Evo TV ofera de ceva vreme continut propriu generalist, avand inclusiv propriile buletine de stiri. Business TV este o alta initiativa TV on-line, insa realizata modest cu filmari neprofesioniste, postate pe You Tube - economie substantiala la un server propriu. Pe nisa muzicala, romanii pot accesa PartyTV, un serviciu care va oferi curand continut atat on-line cat si on-air pe cablu.
Apoi, Clicknet are un parteneriat cu MTV Romania, oferind abonatilor sai content muzical prin site-ul Mtvondemand. Insa contentul sau este similar site-urilor televiziunilor romanesti, adica nu este original, produs strict pentru web.
Continut TV original ofera si Trilulilu si pagina Video a Neogen, similar serviciilor You Tube.
Se anunta un an agitat, cu noi lansari exclusiv on-line, de exemplu din partea EVO TV care doreste sa se extinda. Ramane de vazut daca va veni si profitul, din publicitate in principal, pe o piata on-line in crestere si care, in afara unor tranzactii recente de succes, nu ofera satisfactii financiare celor care investesc in ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall