Brain TV se lanseaza pe o piata on-line aglomerata
Data publicarii: 20-06-2007 | MediaMiercuri, 27 iunie, se lanseaza un nou post TV on-line, Brain TV. Aceasta va difuza continut pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural si Showbiz, iar productia continutului va fi realizata de catre Echipa BrainTV si persoane care vor sa se afirme in spatiul new media. Platforma BrainTV permite utilizatorilor sa isi spuna parerea, sa dea note emisiunilor si moderatorilor prin intermediul comentariilor si a unor sisteme de rating, dar si sa filtreze continutul pe care doresc sa-l vada, sa recomande o anumita emisiune unui prieten sau pot chiar sa preia continut pe site-ul sau blogul propriu.
Pana la lansare, Brain TV incearca sa-si selecteze o parte din public, intr-un mod aflat intre amuzant si pueril. Internautii sunt invitati sa raspunda la cateva intrebari gen: "Cum o chema pe amanta lui Florin din Tradati in Dragoste?", cu trei variante de raspuns: Aneta, Nu stiu, Nu ma intereseaza.. Contabilizand un maxim ori o majoritate de raspunsuri gresite, ne castigam dreptul de a ne situa in publicul elevat dorit de Brain TV.
Initiativa lansarii in Romania a unei noi televiziuni on-line vine pe o piata destul de agitata. Evo TV ofera de ceva vreme continut propriu generalist, avand inclusiv propriile buletine de stiri. Business TV este o alta initiativa TV on-line, insa realizata modest cu filmari neprofesioniste, postate pe You Tube - economie substantiala la un server propriu. Pe nisa muzicala, romanii pot accesa PartyTV, un serviciu care va oferi curand continut atat on-line cat si on-air pe cablu.
Apoi, Clicknet are un parteneriat cu MTV Romania, oferind abonatilor sai content muzical prin site-ul Mtvondemand. Insa contentul sau este similar site-urilor televiziunilor romanesti, adica nu este original, produs strict pentru web.
Continut TV original ofera si Trilulilu si pagina Video a Neogen, similar serviciilor You Tube.
Se anunta un an agitat, cu noi lansari exclusiv on-line, de exemplu din partea EVO TV care doreste sa se extinda. Ramane de vazut daca va veni si profitul, din publicitate in principal, pe o piata on-line in crestere si care, in afara unor tranzactii recente de succes, nu ofera satisfactii financiare celor care investesc in ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025