MasterCard testeaza in Italia plata cu cardul fara obligatia introducerii codului PIN
Data publicarii: 08-08-2007 | InternationalMasterCard lanseaza, in colaborare cu divizia bancara a Postei Italiene,un program pilot in Italia pentru ca tranzactiile sub 25 de euro sa fie efectuate prin intermediul unui cititor PayPass, fara sa fie nevoie de introducerea codului PIN sau de semnarea unor chitante, a anuntat miercuri compania.
Banco Posta, divizia bancara a companiei postale italiene Poste Italiane, va demara pana la sfarsitul lui 2007 programul pilot care va dura intre sase si opt luni pentru posesorii sai de carduri, care vor beneficia de un card MasterCard PayPass. Acesta va fi disponibil pentru cumparaturi si poate fi utilizat in orasele Milano si Roma la cinematografe, fast food-uri, retele de restaurante, supermarket-uri si alte magazine.
Posesorii nu mai trebuie sa aiba la ei numerar, sa introduca codul PIN sau sa semneze chitante. Pentru o securitate sporita, cumparaturile de valoare mai mare vor necesita in continuare introducerea codului PIN si semnatura, se mai arata in comunicat.
"Prin lansarea programului pilot de plati cu tehnologia MasterCard PayPass, in colaborare cu divizia bancara a Banco Posta facem un pas important in Europa pentru a inlocui cu usurinta numerarul, beneficiind in acelasi timp de securitate", a declarat vicepresedintele Global PayPass al MasterCard Worldwide, Cathleen Conforti.
MasterCard a inceput sa introduca platile care nu mai necesita introducerea cardului intr-un aparat obisnuit pentru plata cu cardul la comercianti (contactless) in Europa in 2006, cand impreuna cu Grupul Royal Bank of Scotland a implementat in Marea Britanie primul proiect pilot bazat pe tehnologia "contactless" MasterCard PayPass.
In primul trimestru al acestui an, pe piata existau peste 14 milioane de carduri si dispozitive MasterCard PayPass, acceptate la peste 51.000 de unitati comerciale din intreaga lume.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial