Cum iti construiesti singur propriul site de prezentare
Data publicarii: Astazi, 09-08-2007 | AfaceriPentru un site cu un design personalizat, cu 20 de sectiuni in care sa fie prezentate 100 - 150 de produse, formular de contact si sistem de cautare se pot investi 750 - 850 euro, noteaza Gandul. Pentru gazduirea unui site de genul acesta cu 10 adrese de email se vor plati 6 euro/luna.
Site-ul de prezentare a devenit, in ultimii ani, una dintre cele mai utilizate metode de marketing pentru mediul de afaceri, fie ca este vorba despre o companie de prima marime, sau de o afacere dintre cele mai mici. Aceasta deoarece, o simpla cautare pe net poate duce la sporirea numarului de clienti. Tocmai de aceea informatiile despre cum poate fi construit un site, cat costa, ce nu trebuie sa lipseasca si care sunt elementele care fac diferenta sunt cat se poate de cautate.
Primul pas in construirea unui site, fie ca acest lucru se face pe cont propriu, sau apeland la o firma specializata este inchirierea unui spatiu web de la un Furnizor de Servicii de Gazduire. Domeniul de internet se poate achizitiona de la RNC, autoritatea romana de domenii internet (www.rotld.ro). Domeniile .ro costa 51.26 USD fara TVA (pretul ROTLD.RO) si achizitioneaza pe viata spre deosebire de domeniile .com sau .eu care se platesc anual (~ 9USD pe an). O mare batalie se duce in acest moment pe domeniile .eu.
"Pachetele de gazduire oferite de firmele specializate au preturi de la 3USD la 40USD pe luna in functie de spatiul pe server, tehnologiile suportate si numerosi alti factori (nr. de adrese de e-mail, securitate, numar conturi FTP etc). Pentru un site simplu de prezentare pretul pentru un pachet de hosting (gazduire) nu trebuie sa depaseasca 7USD/ luna.", a declarat Cosmin Neagu, Creative Director Hass Design, care are ca obiect de activitate constructia de site-uri.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI