Romexterra Leasing vrea sa-si dubleze afacerile in trei ani
Data publicarii: Astazi, 13-08-2007 | AfaceriRomexterra Leasing IFN vrea sa-si dubleze afacerile in trei ani comparativ cu nivelul estimat pentru sfarsitul acest an pana la 150 milioane euro, prin extinderea retelei si lansarea de noi produse, a declarat presedintele companiei, Cornel Constantinescu. Pentru intregul an 2007, Romexterra Leasing estimeaza o valoare a bunurilor finantate de 78 milioane euro.
"Compania a planificat o valoare a primelor brute subscrise de 102 milioane euro pentru anul 2008, respectiv 125 de milioane de euro pentru 2009, urmand sa atinga nivelul de 150 milioane euro la sfarsitul lui 2010", a spus Constantinescu.
Un alt obiectiv principal pe care intentioneaza sa-l atinga compania este dublarea cotei de piata fata de nivelul actual pana la sfarsitul anului 2010. "In prezent avem o cota de piata de 1,7% din piata, iar pentru sfarsitul anului 2010 ne-am propus sa atingem nivelul de 3,8%", a explicat presedintele Romexterra Leasing.
Constantinescu a precizat ca tinta de cota de piata pentru sfarsitul acestui an este de 2,6%. "Romexterra Leasing si-a propus sa atinga nivelul de 3% din piata in 2008, respectiv 3,3% la sfarsitul lui 2009. Compania a alocat in acest an aproximativ 300.000 de euro pentru dezvoltarea afacerii, jumatate din aceasta suma fiind deja investita in extinderea retelei si in promovarea unor produse.
"Ne-am propus sa abordam in special segmentul destinat populatiei si pe cel al intreprinderilor mici si mijlocii prin finantari in domeniul auto si imobiliar, iar din acest an sa nu mai finantam echipamente, strategie care a condus la o dublare a clientelei in numai sase luni de activitate", a adaugat Constantinescu.
Ponderea cea mai mare in structura portofoliului de finantari al companiei este detinuta de leasingul pentru autovehicule, care totalizeaza 98% din finantari, iar restul de 2% este reprezentat de segmentul imobiliar, a mentionat Constantinescu. Romexterra Leasing se asteapta ca segmentul imobiliar sa ajunga la o pondere de 20% din totalul portofoliului la finalul lui 2007, care ar reprezenta o valoare a bunurilor finantate de 16 milioane de euro.
Valoarea bunurilor finantate de Romexterra Leasing IFN in primele sase luni din 2007 s-a dublat fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 34 milioane euro.
Compania Romexterra Leasing IFN, membra a grupului MKB Romexterra, controlat de MKB Bank, a inregistrat in 2006 o crestere de 21,89% a cifrei de afaceri nete, pana la 75,2 milioane lei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?