Recompense pentru cei care aduc noi clienti bancilor
Data publicarii: 17-09-2007 | AfaceriTot mai multe institutii de credit incep sa mizeze pe clientii deja existenti pentru a atrage altii noi, noteaza Adevarul. Cei care reusesc sa convinga un prieten sau macar o cunostinta ca merita sa devina client al unei banci li se ofera bani sau produse. Institutiile bancare isi cresc astfel reteaua de agenti si numarul clientilor, fara a fi nevoie de cheltuieli mari de bani si timp.
Daca ai un prieten care-si doreste un card de credit, suna operatorii nostri si fa recomandarea. Acesta este mesajul unei campanii derulate de Credit Europe Bank, pana la finele anului. O promotie asemanatoare s-a desfasurat si anul trecut, cu succes, numai intr-o luna, 20% din noii posesori de Card Finans Avantaj castigati fiind atrasi pe baza recomandarilor clientilor existenti.
Banca ofera, la schimb, pentru numele si datele de contact a celor recomandati, un bonus de cinci euro net pentru fiecare card acordat prietenilor tai. Bonusurile se vor cumula separat de limita de credit, in contul de bonus, iar banii pot fi folositi pentru cumparaturi in reteaua magazinelor partenere.
"Cati prieteni convingi, atatia bani faci", este ofensiva celor de la ING pentru cresterea clientelei la un produs nou. Pentru fiecare persoana convinsa sa devina titularul unui cont curent se ofera 30 de lei. Efortul presupune trimiterea datelor personale si semnatura celui care s-a hotarat sa devina client.
Una din cele mai eficiente metode
La Raiffeisen tocmai s-a incheiat "Tombola referintelor", promotie la care premiul cel mare, oferit lunar prin tragere la sorti, a fost de 500 de euro. De aceasta data, recomandarea unui client eligibil era valabila pentru toate produsele bancii, nu doar pentru carduri sau cont curent. Si bancile specializate pe economisire-creditare au iesit pe piata cu astfel de concursuri menite sa stimuleze contractarea. Raiffeisen Banca pentru Locuinte a pus la bataie electrocasnice.
De acestea se vor bucura cei care au recomandat pe cineva care parafeaza un contract de economisire- creditare. "Campania s-a prelungit cu o luna pentru ca s-a dovedit a fi foarte buna. In august s-a facut planul in proportie de 130%, probabil si ca rezultat al acestei campanii.
Luna august a fost cea mai buna luna a anului", declara Oana Nuta, director de Comunicare la Railoc. La HVB Banca pentru Locuinte campania se desfasoara pana la finele anului.
"A mers mai bine decat orice alta campanie", spune Adrian Resmerita, director PR la HVBBpL. Institutia ii tenteaza pe clienti cu tichete cadou de 60 de lei pentru fiecare nou client recomandat, bani care se primesc in etape. Astfel, cel care recomanda o persoana va primi un tichet cadou in valoare de 30 lei, daca persoana recomandata incheie un contract Bauspar de cel putin 20.000 lei si achita integral comisionul de deschidere ("contract net").
Data incheierii contractului si data achitarii integrale a comisionului de deschidere trebuie sa fie in cadrul aceleiasi luni calendaristice. Al doilea tichet cadou, in valoare de 30 lei, se acorda daca persoana recomandata face o prima depunere, de minimum 100 lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online