Afaceri de milioane de euro tranzactionate pe internet
Data publicarii: 13-11-2007 | AfaceriCu 55.000 euro se poate cumpara un salon de bronzat iar cu 150.000 o revista mondena, noteaza Gandul. Oamenii de afaceri care doresc sa isi vanda business-ul, din varii motive, vor un asociat sau vor sa se orienteze spre alte zone pot apela la un intermediar care le faciliteaza gasirea unui client. Si cei care isi doresc sa cumpere o anume afacere pot sa ceara intermediarului sa o caute, in schimbul unui comision. Comertul cu afaceri este o activitate relativ noua pe piata romaneasca, insa cu mari perspective dovada fiind multitudinea de oferte in acest sens. Exista atat anunturi de vanzare, cat si de cumparare.
Intermedirul asigura consultanta juridica, redactarea de contracte comerciale, certificare acte si reprezentare la autoritati. Mecanismul functioneaza ca in cazul agentiilor imobiliare, insa obiectul tranzactiei il constituie o firma, cu tot ce implica aceasta: contracte, active, salariati etc. Adrian Stirbu, managerul general al Global Link, companie care are ca obiect de activitate comertul cu afaceri, spune ca el, ca intermediar, are rolul de a elimina suspiciunile care exista in randul vanzatorilor.
"Sunt doua feluri de vanzatori. Unii sunt suspiciosi ir altii deschisi. Eu trebuie sa le gasesc un cumparator de incredere", spune Stirbu. Acesta sustine ca atunci cand cauta un vanzator, la solicitarea cumparatorului, se identifica afacerea care prezinta interes in vederea achizitiei, in functie de criteriile indicate de acesta: domeniul de activitate, pret, cifra de afaceri, profit, potential de dezvoltare etc.
Exista oferte si de cumparare si de vanzare
Numele firmelor cre se tranzactioneaza, locatia lor, pretul si date financiare (cifra de afaceri si profit) sunt postate pe site-ul companiei. Astfel, cine doreste sa achizitioneze o hala industriala in judetul Dambovita, care in prezent nu are activitate, o poate face la un pret de 5 milioane de euro. De asemenea, in judetul Cluj se vinde un complex hotelier de 3 stele pentru 2,5 milioane de euro. Pe lista ofertelor de vanzare se mai afla, printre altele, o companie de software cu profit de 135 mii de euro, la pretul de 1,5 milioane de euro, o firma de proiectare si executie instalatii din Bucuresti, cu o cifra de afaceri de 850 mii de euro, la pretul de 500 mii de euro, o publicatie mondena profitabila si o gradinita de copii situata in centrul Capitalei, fiecare cu cate 150 mii de euro.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online