Ultima fita a romanului: cu masina pe plaja
Data publicarii: 23-06-2008 | TurismLitoralul romanesc pierde pe zi ce trece teren in fata competitorilor de la sud de Dunare. "Strategia" mai-marilor statului se dovedeste a fi o bomba cu ceas, avand consecinte dezastruoase in timp. In urma cu aproximativ trei ani, cel care a castigat licitatia pentru mai multe sectoare de plaja din Constanta a interzis circulatia masinilor pe calea de acces din zona Modern. Limitarea circulatiei pe un drum public a starnit nemultumirea patronilor de terase, dar a bucurat "amaratul" de turist. Numai ca bucuria lui nu a tinut mai mult de-o vara. Acest sezon estival ne demonstreaza ca ultima moda in materie de turism este cea prin care potentatii vremii intra cu bolizii direct in nisip, unde apoi se prajesc nepasatori la soare.
Si cum tot romanul stie ca litoralul este locul ideal de etalat ultimele achizitii in materie de vestimentatie, femei si masini, zis si facut. Daca vestimentatia este indicat sa fie cat mai sumara, femeile si masinile trebuie sa fie musai bine dotate. Airbag-urile, caroseria si avansul sunt caracteristici tehnice de care orice cunoscator tine cont, daca vrea recunoastere publica a valorii personale.
Sursa: Curentul
In aceasta perioada a verii, competitiile de tot felul, atrag la mare oameni cu bani. De ceva vreme, se vede cu ochiul liber ca pe soselele din Constanta se duce o adevarata lupta pentru suprematie fiind vazute ruland agale sau bagand viteza a cincea: Honda RX Type, Lamborghini Diablo, Ferrari, Subaru Impresa sau Hummer. In fata asaltului smecherilor din tara, patriotismul local de la malul marii zvacneste a revolta. Acelasi sentiment l-am avut si cand am constatat ca ultima fita a romanului este sa faca plaja la botul masinii cat mai fitoase si cat mai scumpe. Asta se intampla pe toata plaja din Constanta si Mamaia, desi, spre exemplu, pe vechea plaja "Doi papuci" accesul cu masina era pe vremuri limitat. Acum, insa, de o vreme incoace nimeni nu mai tine cont de nicio regula a bunului simt si da navala pana in buza apei cu ditamai bolidul. Si cum nu se pot face prea multe comentarii rautacioase pentru ca risti sa te trezesti cu o avalansa de nisip in ochi, amaratul de turist dornic de a petrece ceva timp relaxant tace si inghite, si la propriu, si la figurat.
Plaja Modern - raiul masinilor de fite
Chiar daca in mod oficial sezonul estival s-a deschis de ceva vreme, plajele abia acum isi iau partea leului fiind deja bataie pe locurile de campare. Una dintre principalele atractii ale municipiului Constanta a ramas plaja Modern. Cu toate ca preluarea activitatii ar fi trebuit sa insemne asigurarea unor investitii care sa asigure cresterea potentialului turistic al zonei, cei care sunt stapanii economici ai zonei au inceput sa se comporte ca adevarati latifundiari. Si, indiferent de perioada, pe plaja Modern se da o adevarata lupta intre turistii care vin exclusiv pentru plaja si cei care vin sa isi etaleze masinile cu multi cai-putere si cu zgomot de fond neaparat manelistic. Am avut ocazia sa constatam ca nimeni nu mai respecta bariera care delimiteaza portul turistic de plaja, unde este amplasata la loc vizibil o placa prin care soferii sunt informati ca nu au acces dincolo de zona pazita. Singurii care ar trebui sa aiba acces ar trebui sa fie pompierii, jandarmii si echipajele Ambulantei. Numai ca, daca esti smecher cu masina de fite, nicio bariera nu poate sta in calea dorintelor tale...
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice