Criza scoate micile afaceri la vanzare

Data publicarii: 07-02-2009 | Afaceri

Preturile difera in functie de afacere: de la 29.000 de euro pentru un salon de cosmetica la 90.000 de euro pentru o spalatorie. Nevoia de lichiditati ii determina pe micii intreprinzatori sa renunte la afacerile puse pe picioare cu mult timp in urma si sa le ofere acum spre vanzare. "Acesta este cel mai nou tip de oferte de pe piata, care la o prima privire incanta, insa este o provocare sa preiei din mers un business fara a avea garantia ca va functiona si cu informatii minime, sau doar supozitii, despre ceea ce s-ar putea intampla in urmatoarele sase luni la nivelul economiei nationale", afirma consultantii EuroMetropola.

Sunt oferte in aproape toate zonele Bucurestiului, iar preturile nu sunt prohibitive. "Se cer 29.000 de euro pentru un salon de infrumusetare in zona Iancului, 90.000 de euro pentru o spalatorie auto in zona Trafic Greu, 55.000 de euro pentru o cafenea la Obor sau 70.000 de euro pentru un cabinet stomatologic intr-o clinica privata", exemplifica cei de la EuroMetropola.

Preturile includ atat spatiul, cat si toata logistica necesara. Cumparatorul poate prelua si personalul. Preturile sunt negociabile. Presati de criza, proprietarii sunt dispusi sa mai lase din pret.

Cotidianul

Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG