Criza scoate micile afaceri la vanzare
Data publicarii: 07-02-2009 | AfaceriPreturile difera in functie de afacere: de la 29.000 de euro pentru un salon de cosmetica la 90.000 de euro pentru o spalatorie. Nevoia de lichiditati ii determina pe micii intreprinzatori sa renunte la afacerile puse pe picioare cu mult timp in urma si sa le ofere acum spre vanzare. "Acesta este cel mai nou tip de oferte de pe piata, care la o prima privire incanta, insa este o provocare sa preiei din mers un business fara a avea garantia ca va functiona si cu informatii minime, sau doar supozitii, despre ceea ce s-ar putea intampla in urmatoarele sase luni la nivelul economiei nationale", afirma consultantii EuroMetropola.
Sunt oferte in aproape toate zonele Bucurestiului, iar preturile nu sunt prohibitive. "Se cer 29.000 de euro pentru un salon de infrumusetare in zona Iancului, 90.000 de euro pentru o spalatorie auto in zona Trafic Greu, 55.000 de euro pentru o cafenea la Obor sau 70.000 de euro pentru un cabinet stomatologic intr-o clinica privata", exemplifica cei de la EuroMetropola.
Preturile includ atat spatiul, cat si toata logistica necesara. Cumparatorul poate prelua si personalul. Preturile sunt negociabile. Presati de criza, proprietarii sunt dispusi sa mai lase din pret.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale