Criza scoate micile afaceri la vanzare
Data publicarii: 07-02-2009 | AfaceriPreturile difera in functie de afacere: de la 29.000 de euro pentru un salon de cosmetica la 90.000 de euro pentru o spalatorie. Nevoia de lichiditati ii determina pe micii intreprinzatori sa renunte la afacerile puse pe picioare cu mult timp in urma si sa le ofere acum spre vanzare. "Acesta este cel mai nou tip de oferte de pe piata, care la o prima privire incanta, insa este o provocare sa preiei din mers un business fara a avea garantia ca va functiona si cu informatii minime, sau doar supozitii, despre ceea ce s-ar putea intampla in urmatoarele sase luni la nivelul economiei nationale", afirma consultantii EuroMetropola.
Sunt oferte in aproape toate zonele Bucurestiului, iar preturile nu sunt prohibitive. "Se cer 29.000 de euro pentru un salon de infrumusetare in zona Iancului, 90.000 de euro pentru o spalatorie auto in zona Trafic Greu, 55.000 de euro pentru o cafenea la Obor sau 70.000 de euro pentru un cabinet stomatologic intr-o clinica privata", exemplifica cei de la EuroMetropola.
Preturile includ atat spatiul, cat si toata logistica necesara. Cumparatorul poate prelua si personalul. Preturile sunt negociabile. Presati de criza, proprietarii sunt dispusi sa mai lase din pret.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online