Companiile afectate de criza se muta in birouri virtuale
Data publicarii: 23-04-2009 | AfaceriInchirierea de spatii de birouri pentru perioade scurte de timp a fost o solutie folosita in ultimii ani in special de firmele care testau anumite piete. Companiile lovite de recesiune, care incearca sa isi diminueze costurile imobiliare, sunt si ele interesate, in ultimul timp, de aceasta varianta. Isi echipeaza angajatii cu telefoane inteligente si cu laptopuri si ii muta din sedii in "birouri virtuale".
Contextul economic dificil din ultimele luni ii obliga pe angajatori sa caute tot mai insistent variante flexibile privind reducerea costurilor imobiliare, sustin expertii companiilor specializate in solutii de amenajare a spatiilor de lucru.
"Companiile au creat o noua generatie de angajati mobili care nu au nevoie in permanenta de un birou, dar necesita un mediu de lucru profesionist si servicii de asistenta la cerere. Birourile virtuale s-au dovedit populare printre companiile care doresc sa isi diminueze costurile operationale", sustine Mark Dixon, CEO al Regus Group, companie care ofera deja astfel de servicii pentru firme importante din intreaga lume.
Lucrezi de acasa si te intalnesti cu clientii in "biroul virtual"
Practic, companiile isi ajuta angajatii sa isi amenajeze birouri acasa si le ofera posibilitatea de a utiliza "birouri virtuale" in loc sa se deplaseze pana la sediu.
In momentul in care au nevoie de facilitati situate central pentru intalnirile cu clientii, angajatii apeleaza la serviciile unei firme specializate, care detine spatii de birouri in centre de afaceri de prestigiu si care ofera personal de asistenta fara cheltuielile asociate angajarii si mentinerii unui post de asistent permanent.
Aceeasi firma specializata preia corespondenta si o directioneaza catre consultantii companiei-client si gestioneaza, de asemenea, apelurile telefonice, transferandu-le direct catre angajati.
Integral in Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional