Adidas va produce in Bangladesh tenisi ieftini pentru saraci
Data publicarii: 16-11-2009 | DiverseProducatorul de echipamente sportive Adidas va fabrica, in Bangladesh, tenisi pentru populatia saraca, in cadrul unui proiect de antreprenoriat social realizat cu laureatul premiului Nobel pentru pace, Muhammad Yunus, relateaza AFP.
"Adidas a decis sa lanseze in 2010 un proiect-pilot pentru dezvoltarea si comercializarea pantofilor sport in Bangladesh, ce merge in directia 'parteneriatelor sociale'", conceptul de antreprenoriat realizat de Yunus pentru rezolvarea problemelor sociale, a anuntat grupul german.
Obiectivul este "propunerea unor pantofi care sa ofere protectie impotriva infectiilor foarte nocive si raspandite, iar asta la un pret abordabil pentru populatia saraca".
Adidas nu a precizat nici pretul si nici data la care va incepe productia acestor pantofi sport, grupul precizand ca proiectul este abia la inceput. Insa presa germana sustine ca tenisii ar putea fi oferiti la un pret mai mic de un euro.
Yunus a reunit saptamana trecuta in Germania reprezentantii mai multor companii multinationale, precum Danone (industria agroalimentara), Veolia (servicii pentru mediu) si BASF (industria chimica), pentru a-si promova ideea de antreprenoriat social.
Yunus, ce a dezvoltat micro-creditele pentru persoanele sarace, vrea sa determine marile companii sa produca si sa vanda nu numai pentru a obtine un profit maxim, ci si pentru a contribui la rezolvarea problemelor sociale, incepand cu saracia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online