Lufthansa vrea sa adopte anumite practici ale companiilor low cost
Data publicarii: 17-11-2009 | InternationalLufthansa, cea mai mare companie aeriana din Germania, vrea sa adopte anumite modele practicate de companiile low cost, in special pentru zborurile europene, a declarat marti vicepresedintele grupului, Klaus Franz, citat de AFP.
Lufthansa vrea sa preia "anumite elemente exacte ale modelelor practicate de companiile low cost in anumite domenii", a explicat Franz intr-un interviu acordat cotidianului Die Welt.
Compania vrea in special sa majoreze densitatea locurilor pentru zborurile europene, prin diminuarea spatiilor pentru fiecare loc, prin reducerea spatiilor ocupate de bucatarie sau vestiare si prin reevaluarea ofertei de catering la bord.
Bauturile si gustarile vor ramane gratuite, a precizat Franz.
Lufthansa, companie grav afectata de criza, a demarat programe ample de reduceri de costuri in toate diviziile si filialele. Compania vizeaza o reducere a costurilor cu 40% in urmatorii doi ani, a mai spus Franz.
Totodata, vicepresedintele grupului estimeaza ca 2010 va fi un an dificil pentru compania germana.
"Suntem capabili sa vindem suficiente bilete, insa nu putem majora preturile. Sincer, nu observ o tendinta de imbunatatire durabila" a situatiei, a declarat Franz, intr-un alt interviu, pentru Financial Times Deutschland.
Ca urmare a crizei financiare, grupul a anuntat deja ca se asteapta la pierderi in anul finanicar 2009, in principala divizie, a transportului de pasageri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI