Lufthansa vrea sa adopte anumite practici ale companiilor low cost
Data publicarii: 17-11-2009 | InternationalLufthansa, cea mai mare companie aeriana din Germania, vrea sa adopte anumite modele practicate de companiile low cost, in special pentru zborurile europene, a declarat marti vicepresedintele grupului, Klaus Franz, citat de AFP.
Lufthansa vrea sa preia "anumite elemente exacte ale modelelor practicate de companiile low cost in anumite domenii", a explicat Franz intr-un interviu acordat cotidianului Die Welt.
Compania vrea in special sa majoreze densitatea locurilor pentru zborurile europene, prin diminuarea spatiilor pentru fiecare loc, prin reducerea spatiilor ocupate de bucatarie sau vestiare si prin reevaluarea ofertei de catering la bord.
Bauturile si gustarile vor ramane gratuite, a precizat Franz.
Lufthansa, companie grav afectata de criza, a demarat programe ample de reduceri de costuri in toate diviziile si filialele. Compania vizeaza o reducere a costurilor cu 40% in urmatorii doi ani, a mai spus Franz.
Totodata, vicepresedintele grupului estimeaza ca 2010 va fi un an dificil pentru compania germana.
"Suntem capabili sa vindem suficiente bilete, insa nu putem majora preturile. Sincer, nu observ o tendinta de imbunatatire durabila" a situatiei, a declarat Franz, intr-un alt interviu, pentru Financial Times Deutschland.
Ca urmare a crizei financiare, grupul a anuntat deja ca se asteapta la pierderi in anul finanicar 2009, in principala divizie, a transportului de pasageri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere