Compania Plafar SA va fi privatizata
Data publicarii: 18-10-2010 | Afaceri
Compania Plafar SA, aflata sub autoritatea Ministerului Economiei, ar putea iesi din insolventa in luna noiembrie si apoi urmeaza sa fie privatizata, a declarat pentru Agentia NewsIn avocatul Remus Borza, reprezentantul administratorului judiciar al Plafar, Assistance Insolv SPRL.
"Dorim sa scoatem din insolventa Plafar SA la termenul din 22 noiembrie 2010, urmand ca cei doi actionari (Ministerul Economiei si Fondul Proprietatea) sa privatizeze societatea, in prezent detinuta 100% de statul roman", a precizat Remus Borza.
La randul sau, Tudor Serban, consilierul ministrului Economiei, Ion Ariton, a declarat Agentiei NewsIn ca si Plafar SA, ca si orice companie administrata de minister care are probleme, face parte din strategia autoritatilor de a le scoate la privatizare. "Aceasta intentie va fi publicata ulterior pe site-ul ministerului. Pentru Plafar trebuie sa existe companii interesate", a afirmat Tudor Serban.
Altfel, potrivit unui studiu al Synovate Romania, Plafar si Lipton au inregistrat cel mai ridicat scor al notorietatii, spontane si asistate deopotriva, privind obiceiul de consum al ceaiului la romani.
Synovate Romania a realizat in exclusivitate pentru numarul din octombrie al revistei Magazinul Progresiv un studiu reprezentativ la nivel national privind obiceiul de consum al ceaiului. Esantionul a cuprins 1.500 de respondenti, in numar egal femei si barbati, cu varste cuprinse intre 18 si 64 de ani. 23% dintre respondenti s-au gandit la Plafar ca prima marca de ceai, in timp ce Lipton a fost optiunea spontana a 18% dintre ei. In schimb, Lipton a detinut un scor mai ridicat al notorietatii asistate, de 58%, comparativ cu Plafar care a cumulat 48%.
In topul marcilor consumate vreodata de catre respondentii bautori de ceai se afla Plafar (53%), Fares (48%) si Lipton (45%). Acelasi clasament este valabil si in cazul marcilor consumate cel mai des, Plafar (25%), Fares (22%) si Lipton (17%).
Decizia de declansare a procedurii insolventei a fost luata de catre Consiliul de Administratie al societatii pe 29 ianuarie 2009. Tribunalul Bucuresti a admis deschiderea procedurii de insolventa in data de 16 martie 2009 si a desemnat ca administrator judiciar Assistance Insolv SPRL.
Plafar se afla sub autoritatea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri si are circa 150 angajati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online