Cati bani face show-ul lui Mircea Badea
Data publicarii: 27-09-2011 | Media
Potrivit unor calcule realizate de "Adevarul", emisiunea "In gura presei" a adus posturilor Antena 3 si Antena 1 venituri din publicitate in valoare de 7,5 milioane de euro, in perioada 2005-2010.
In sapte ani de cand realizeaza emisiunea "In gura presei", Mircea Badea a fost un brand profitabil pentru Antena 3. In timp ce el si-a castigat notorietate (laude si injuraturi), postul a vandut spatii de publicitate in timpul programului, acoperindu-si cu varf si indesat cheltuielile, si acelea mici. Cu un decor minimalist, format dintr-un laptop si un birou fara pretentii, emisiunea difuzata pe Antena 3 spre miezul noptii a adunat, ca o furnica, seara de seara, puncte de audienta. Iar acestea s-au transformat in milioane de euro.
Monitorizarile "Adevarul" arata ca in intervalul 2005 - 2010, "In gura presei" a livrat puncte de audienta (pe baza carora se fac vanzarile catre clientii publicitari) in valoare de 7,5 milioane de euro. Din aceasta suma, 2,9 milioane de euro au fost castigate de Antena 3 (atat editiile in "direct", cat si cele in "reluare"). Restul de bani pana la 7,5 milioane de euro au fost atrase de reluarile difuzate la Antena 1 (in extra prime-time). Calculul "Adevarul" a fost facut numai pe monitorizarea tuturor punctelor de audienta (Gross Rating Point - GRP) obtinute de reclamele difuzate in toate editiile din cei sase ani. A fost luat in considerare un cost mediu al GRP pentru fiecare an in parte.
Sursa foto: Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI