Cati bani face show-ul lui Mircea Badea
Data publicarii: 27-09-2011 | Media
Potrivit unor calcule realizate de "Adevarul", emisiunea "In gura presei" a adus posturilor Antena 3 si Antena 1 venituri din publicitate in valoare de 7,5 milioane de euro, in perioada 2005-2010.
In sapte ani de cand realizeaza emisiunea "In gura presei", Mircea Badea a fost un brand profitabil pentru Antena 3. In timp ce el si-a castigat notorietate (laude si injuraturi), postul a vandut spatii de publicitate in timpul programului, acoperindu-si cu varf si indesat cheltuielile, si acelea mici. Cu un decor minimalist, format dintr-un laptop si un birou fara pretentii, emisiunea difuzata pe Antena 3 spre miezul noptii a adunat, ca o furnica, seara de seara, puncte de audienta. Iar acestea s-au transformat in milioane de euro.
Monitorizarile "Adevarul" arata ca in intervalul 2005 - 2010, "In gura presei" a livrat puncte de audienta (pe baza carora se fac vanzarile catre clientii publicitari) in valoare de 7,5 milioane de euro. Din aceasta suma, 2,9 milioane de euro au fost castigate de Antena 3 (atat editiile in "direct", cat si cele in "reluare"). Restul de bani pana la 7,5 milioane de euro au fost atrase de reluarile difuzate la Antena 1 (in extra prime-time). Calculul "Adevarul" a fost facut numai pe monitorizarea tuturor punctelor de audienta (Gross Rating Point - GRP) obtinute de reclamele difuzate in toate editiile din cei sase ani. A fost luat in considerare un cost mediu al GRP pentru fiecare an in parte.
Sursa foto: Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice