Compania aeriana Malev a intrat in insolventa
Data publicarii: 22-02-2012 | Turism
Compania aeriana Malev a intrat in insolventa si va fi lichidata, reiese dintr-o decizie adoptata pe 14 februarie 2012 de Tribunalul Metropolitan Budapesta, se arata intr-un comunicat al Centrului European al Consumatorilor, remis miercuri Agerpres.
Potrivit comunicatului, Tribunalul a numit ca lichidator societatea Hitelintezeti Felszamolo Nonprofit Kft. (Credit Institutional Liquidator Nonprofit Ltd.).
'Toti creditorii care intentioneaza sa depuna plangere impotriva Malev Ltd. trebuie sa prezinte plangerile lichidatorului pentru a fi inregistrate intr-un termen de 40 de zile de la data deciziei Tribunalului (14 februarie 2012), adica nu mai tarziu de 25 martie 2012. Plangerile prezentate dupa cele 40 de zile, dar nu mai tarziu de 120 de zile de la data deciziei Tribunalului vor fi inregistrate, in schimb sumele compensatorii solicitate vor face subiectul disponibilitatii numai dupa ce toate celelalte plangeri vor fi integral solutionate', se arata in comunicatul citat.
Neinregistrarea plangerilor, precum si nefurnizarea tuturor documentelor necesare pentru solutionarea plangerilor (e-ticket, rezervarea calatoriei, dovada platii biletelor, copii dupa actele de identitate, dovada platii taxei de inregistrare a plangerii), in termenul prevazut mai sus, duc la pierderea drepturilor pe care le au pasagerii de a fi despagubiti de compania Malev Ltd, se mai arata in comunicat.
In data de 9 februarie a acestui an, Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) din Romania a solicitat companiei aeriene Malev si Asociatiei Internationale de Transport Aerian (IATA) sa permita restituirea - prin intermediul agentiilor de turism acreditate - a contravalorii biletelor de avion neutilizate de catre pasagerii romani, in urma deciziei operatorului aerian maghiar din 3 februarie de a suspenda pe termen nelimitat toate zborurile comerciale pe care le opera.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial