Marcile de stat ar putea scumpi bijuteriile cu 10%
Data publicarii: 30-04-2013 | Afaceri
Aplicarea marcilor de stat pe fiecare bijuterie vanduta in Romania ar putea scumpi bijuteriile din metale pretioase cu aproximativ zece procente.
Pentru a evita comercializarea falsurilor, autoritatile intentioneaza sa introduca o lege prin care Protectia Consumatorilor va aplica o marca pe toate bijuteriile din metale pretioase vandute pe teritoriul Romaniei, insa bijutierii sustin ca aceasta lege ar avea efecte negative si pentru ei, si pentru clienti, relateaza Digi24.
Fiecare firma care produce sau comercializeaza astfel de bijuterii ar trebui sa le prezinte autoritatilor pentru a le fi analizata compozitia si conformitatea materialelor si a le fi aplicata stanta cu marca de stat.
Autoritatile spera ca, in acest mod, se va reduce evaziunea din acest domeniu, ce reprezinta circa jumatate din piata de metale pretioase, in 2013, adica aproximativ 500 de milioane de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall