Marcile de stat ar putea scumpi bijuteriile cu 10%
Data publicarii: 30-04-2013 | Afaceri
Aplicarea marcilor de stat pe fiecare bijuterie vanduta in Romania ar putea scumpi bijuteriile din metale pretioase cu aproximativ zece procente.
Pentru a evita comercializarea falsurilor, autoritatile intentioneaza sa introduca o lege prin care Protectia Consumatorilor va aplica o marca pe toate bijuteriile din metale pretioase vandute pe teritoriul Romaniei, insa bijutierii sustin ca aceasta lege ar avea efecte negative si pentru ei, si pentru clienti, relateaza Digi24.
Fiecare firma care produce sau comercializeaza astfel de bijuterii ar trebui sa le prezinte autoritatilor pentru a le fi analizata compozitia si conformitatea materialelor si a le fi aplicata stanta cu marca de stat.
Autoritatile spera ca, in acest mod, se va reduce evaziunea din acest domeniu, ce reprezinta circa jumatate din piata de metale pretioase, in 2013, adica aproximativ 500 de milioane de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare pe primele trei luni ale anului
- Studiu Deloitte: 90% din companii considera ca tehnologia cloud este esentiala pentru dezvoltare, transformare digitala si competitivitate pe piata
- Reff & Asociatii obtine pro bono o hotarare definitiva care protejeaza proprietatea asupra terenului si investitia Asociatiei Daruieste Viata pt extinderea si modernizarea Spitalului Marie Curie
- Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 mi. USD in 2023 in AI; piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe baza de publicitate va creste
- Opinie Deloitte: Romania impune noi obligatii de raportare fiscala pentru multinationale. Ce trebuie sa stie companiile vizate?
- Studiu WEBCON: Solutiile de automatizare a proceselor de business genereaza o crestere a productivitatii de pana la 87%, cu o recuperare totala a investitiei in mai putin de 3 ani
- Opinie Deloitte: Cum pot verificarile de fond si demersul de due diligence sa contribuie la reputatia, stabilitatea si credibilitatea unei organizatii?
- Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
- EY a asistat Carrefour în preluarea activităţilor Cora din România
- Fabrica de sârmă Dan Steel Group din Beclean, acum în procedură de faliment, caută investitori. Prețul de pornire este de 25,9 milioane de euro
- Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
- Sondaj EY: Impactul noilor reglementări fiscale în economia națională și așteptările companiilor românești
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal obtine la ICCJ o solutie definitiva de anulare a refacerii unei inspectii fiscale invocand exclusiv argumente de procedura
- Studiu Deloitte: noua din zece organizatii au raportat cel putin un incident sau o bresa de securitate cibernetica anul trecut
- Catalin Vasile este noul Chief Sales Officer al NN Romania