Paravion.ro comunica integrat facilitatea rezervarii online a biletelor de avion
Data publicarii: 06-06-2013 | TurismParavion.ro, primul site romanesc de servicii turistice si rezervari de bilete de avion online, deruleaza pe toata perioada lunii iunie 2013 o campanie de comunicare integrata, care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online.
Astfel, sub sloganul "Rezervi online si pleci airline” si utilizand ca element central de imagistica simbolul unui bilet de avion transformat in jucarie, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii care includ online, radio, OOH, tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale.
"Am dezvoltat conceptul creativ pornind de la simbolistica avionului de hartie, cu care ne-am jucat cu totii intr-un moment sau altul, pentru a traduce simplu si intr-o abordare jucausa specificul business-ului Paravion.ro - acela de portal de rezervare de bilete de avion. Mesajele pe care am dorit sa le transmitem prin aceasta abordare sunt facilitatea accesarii serviciului (este simplu sa rezervi online, ca si cum ai face un avion de hartie), precum si un adevar referitor la Paravion - este cea mai accesibila resursa de servicii de turism online”, spune Luca Bulacu, directorul de creatie WOPA (Weapons of Public Attraction) - agentia care deruleaza campania.
In cadrul campaniei, s-au folosit o serie de executii neconventionale - precum decorarea unui vehicul RATB in avion sau decupaje in decor, in cadrul panourilor publicitare outdoor (v. foto atasat).
In campania de indoor media, mesajul creativ este adaptat atat pentru mediul corporatist (cladiri de birouri: "Daca tot urci in birou, spune-le colegilor ca avem bilete spre Londra de la 109 EURO”), cat si pentru consumatorul obisnuit de pub-uri, restaurante si baruri (mesajul adaptat pentru HoReCa advertising: "Simti ca-ti vine sa-i dai drumul? Ia-ti zborul! Bilete spre Barcelona de la 145 EURO”) - v. foto atasate.
"Ne-am dorit sa ne diferentiem, in cadrul acestei campanii, ca un brand prietenos, jucaus si accesibil. Credem ca serviciile de turism ale viitorului nu pot fi decat personalizate, iar prin personalizarea acestei campanii, astfel incat sa devina surprinzatoare si cu mesaje adaptate fiecarei categorii de public pe care il adresam, am reusit sa transferam aceste atribute de brand din online in offline”, declara Remus Visan, Managing Director Paravion Tour - www.paravion.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor