Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezinta cea mai profitabila strategie de dezvoltare a turismului din regiune
Data publicarii: 05-07-2013 | TurismFederatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS) incurajeaza si sustine proiectul Dracula de promovare a Transilvaniei, acesta constituind o oportunitate de dezvoltare turistica pe nedrept evitata pana in prezent.
In sfarsit, autoritatile locale din Transilvania au inteles ca mitul Dracula reprezinta un vehicol inegalabil de promovare turistica a zonei. Constructia pe aceasta baza trebuie sa fie spectaculoasa si neinhibata de prejudecatile care au tinut pana acum la sertar cel mai valoros brand de tara al Romaniei. Legatura legendei Dracula cu Transilvania este primordiala si poate duce la o propulsare nemaivazuta a turismului in regiune. Toate locurile incarcate de istorie ale Transilvaniei pot deveni astfel obiective turistice de renume international, iar efectul pentru dezvoltarea nu doar a turismului din zona, ci si a economiei in general, este incalculabil.
Brandul Dracula exista de mult timp, el trebuie doar exploatat si impachetat cum se cuvine, iar apoi vandut intr-o maniera moderna. Cea mai mare opreliste in acest sens a fost, pana acum, timorarea unei parti a opiniei publice in fata asocierii Romaniei cu legenda tesuta in jurul lui Vlad Țepes. Aceasta perceptie s-a schimbat, in sfarsit, asa incat este timpul sa profitam de un mit recunoscut pe plan mondial si sa-l punem la treaba pentru turismul romanesc. Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezinta cea mai profitabila strategie de dezvoltare a turismului din regiune si trebuie gestionat in exact aceasta maniera, fara rezerve sau prejudecati.
Federatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS)
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI