Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezinta cea mai profitabila strategie de dezvoltare a turismului din regiune
Data publicarii: 05-07-2013 | TurismFederatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS) incurajeaza si sustine proiectul Dracula de promovare a Transilvaniei, acesta constituind o oportunitate de dezvoltare turistica pe nedrept evitata pana in prezent.
In sfarsit, autoritatile locale din Transilvania au inteles ca mitul Dracula reprezinta un vehicol inegalabil de promovare turistica a zonei. Constructia pe aceasta baza trebuie sa fie spectaculoasa si neinhibata de prejudecatile care au tinut pana acum la sertar cel mai valoros brand de tara al Romaniei. Legatura legendei Dracula cu Transilvania este primordiala si poate duce la o propulsare nemaivazuta a turismului in regiune. Toate locurile incarcate de istorie ale Transilvaniei pot deveni astfel obiective turistice de renume international, iar efectul pentru dezvoltarea nu doar a turismului din zona, ci si a economiei in general, este incalculabil.
Brandul Dracula exista de mult timp, el trebuie doar exploatat si impachetat cum se cuvine, iar apoi vandut intr-o maniera moderna. Cea mai mare opreliste in acest sens a fost, pana acum, timorarea unei parti a opiniei publice in fata asocierii Romaniei cu legenda tesuta in jurul lui Vlad Țepes. Aceasta perceptie s-a schimbat, in sfarsit, asa incat este timpul sa profitam de un mit recunoscut pe plan mondial si sa-l punem la treaba pentru turismul romanesc. Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezinta cea mai profitabila strategie de dezvoltare a turismului din regiune si trebuie gestionat in exact aceasta maniera, fara rezerve sau prejudecati.
Federatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS)
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări