Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezinta cea mai profitabila strategie de dezvoltare a turismului din regiune

Data publicarii: 05-07-2013 | Turism

Federatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS) incurajeaza si sustine proiectul Dracula de promovare a Transilvaniei, acesta constituind o oportunitate de dezvoltare turistica pe nedrept evitata pana in prezent.

In sfarsit, autoritatile locale din Transilvania au inteles ca mitul Dracula reprezinta un vehicol inegalabil de promovare turistica a zonei. Constructia pe aceasta baza trebuie sa fie spectaculoasa si neinhibata de prejudecatile care au tinut pana acum la sertar cel mai valoros brand de tara al Romaniei. Legatura legendei Dracula cu Transilvania este primordiala si poate duce la o propulsare nemaivazuta a turismului in regiune. Toate locurile incarcate de istorie ale Transilvaniei pot deveni astfel obiective turistice de renume international, iar efectul pentru dezvoltarea nu doar a turismului din zona, ci si a economiei in general, este incalculabil.

Brandul Dracula exista de mult timp, el trebuie doar exploatat si impachetat cum se cuvine, iar apoi vandut intr-o maniera moderna. Cea mai mare opreliste in acest sens a fost, pana acum, timorarea unei parti a opiniei publice in fata asocierii Romaniei cu legenda tesuta in jurul lui Vlad Țepes. Aceasta perceptie s-a schimbat, in sfarsit, asa incat este timpul sa profitam de un mit recunoscut pe plan mondial si sa-l punem la treaba pentru turismul romanesc. Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezinta cea mai profitabila strategie de dezvoltare a turismului din regiune si trebuie gestionat in exact aceasta maniera, fara rezerve sau prejudecati.

Federatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS)

Ultimele stiri pe BankNews.ro: