Accor elimina plasticele de unica folosinta pana in 2022
Data publicarii: 04-02-2020 | TurismLider mondial în domeniul ospitalității augumentate cu peste 5000 de hoteluri și reședințe din peste 110 destinații, grupul Accor anunță eliminarea tuturor articolelor de unică folosință din plastic din camerele hotelurilor, restaurante, spații de întâlniri și zonele de agrement, până în anul 2022.
Grupul Accor își ia astfel angajamentul de a se alătura Inițiativei Globale pentru Plastic în Turism a ONU, acțiune menită să reducă impactul pe care materialele plastice îl au asupra mediului precum și de a consolida eforturile de combatere a poluării cu plastic a oceanelor lumii.
„Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre și de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajații, oaspeții, furnizorii, partenerii și comunitățile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și CEO, Accor. „Ceea ce ne ghidează este conștiința și conștientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiască să fie un bun cetățean. Este vorba despre a fi conștient, responsabil social și consecvent."
Anual, Accor este gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeți, și oferă peste 200 de milioane de mese clienților săi. În acest context, asumarea responsabilității față de mediu și decizia de a elimina toate obiectele de unică folosință confecționate din plastic scoate în evidență rolul asumat de grup în cadrul programului de dezvoltare durabilă de 25 de ani. Cu peste 200 de milioane de articole de unică folosință utilizate anual, prin decizia de eliminare a acestora din portofoliul de servicii și înlocuirea lor cu soluții alternative, hotelurile din grupul Accor își vor diminua semnificativ impactul negativ asupra mediului.
„Poluarea cu materiale plastice este una dintre provocările majore de mediu ale timpurilor noastre, iar turismul are un rol important în a contribui la soluționare”, a declarat Directorul Diviziei Economice a Programului de Mediu al ONU, Ligia Noronha. „Prin Inițiativa globală pentru materiale plastice în turism, companiile și destinațiile turistice sunt susținute pentru a inova, a elimina și a împărtăși modul în care folosesc materialele plastice, pentru a promova circularitatea în economiile noastre și a reduce poluarea cu materiale plastice la nivel global.”
Grupul Accor își ia astfel angajamentul de a se alătura Inițiativei Globale pentru Plastic în Turism a ONU, acțiune menită să reducă impactul pe care materialele plastice îl au asupra mediului precum și de a consolida eforturile de combatere a poluării cu plastic a oceanelor lumii.
„Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre și de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajații, oaspeții, furnizorii, partenerii și comunitățile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și CEO, Accor. „Ceea ce ne ghidează este conștiința și conștientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiască să fie un bun cetățean. Este vorba despre a fi conștient, responsabil social și consecvent."
Anual, Accor este gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeți, și oferă peste 200 de milioane de mese clienților săi. În acest context, asumarea responsabilității față de mediu și decizia de a elimina toate obiectele de unică folosință confecționate din plastic scoate în evidență rolul asumat de grup în cadrul programului de dezvoltare durabilă de 25 de ani. Cu peste 200 de milioane de articole de unică folosință utilizate anual, prin decizia de eliminare a acestora din portofoliul de servicii și înlocuirea lor cu soluții alternative, hotelurile din grupul Accor își vor diminua semnificativ impactul negativ asupra mediului.
„Poluarea cu materiale plastice este una dintre provocările majore de mediu ale timpurilor noastre, iar turismul are un rol important în a contribui la soluționare”, a declarat Directorul Diviziei Economice a Programului de Mediu al ONU, Ligia Noronha. „Prin Inițiativa globală pentru materiale plastice în turism, companiile și destinațiile turistice sunt susținute pentru a inova, a elimina și a împărtăși modul în care folosesc materialele plastice, pentru a promova circularitatea în economiile noastre și a reduce poluarea cu materiale plastice la nivel global.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini