FlixBus reia cursele cu autocarul spre Ungaria, după o pauză de 9 luni
Data publicarii: 02-07-2021 | TurismPe fondul încetinirii pandemiei de Covid-19 și ca urmare a programelor naționale de vaccinare, FlixBus anunță încă o dată extinderea ofertei de călătorii internaționale din România. Cu această ocazie, potrivit comunicatelor oficiale ale companiei de transporturi, FlixBus își va relua cursele cu autocarul spre Ungaria după o pauză de nouă luni. Astfel, pasagerii din capitală și alte 10 orașe din vestul țării vor putea călători din nou spre Budapesta. Mai mult, începând cu data de 1 iulie, locuitorii din vestul țării vor avea din nou la dispoziție curse directe către Viena și Praga.
După ce treptat, compania de transport a reluat o serie de curse internaționale spre mai multe țări din Europa, oferta acesteia s-a extins în sfârșit și cu curse către capitala Ungariei, Budapesta, una dintre destinațiile favorite ale călătorilor din țara noastră și nu numai.
„După o pauză de 9 luni, ne bucurăm să oferim din nou posibilitatea de a călători spre Bupapesta. Pe măsură ce situația epidemiologică se îmbunătățește și se apropie sezonul estival, oamenii își doresc să se bucure din nou de libertatea de a călători. Sperăm să îi putem aduce pe călători cât mai aproape de viața lor de zi cu zi, oferindu-le posibilitatea de a călători în mod accesibil și în siguranță. Budapesta se numără printre destinațiile favorite ale pasagerilor români care călătoresc cu autocarul”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Călătoriile spre capitala Ungariei pot fi rezervate încă de acum prin intermediul sitului sau al aplicației dedicate FlixBus. De asemenea, biletele pot fi cumpărate și din agențiile de turism partenere. În prezent, operatorul de transport oferă servicii de transport, curse internaționale directe către 14 țări din Europa printre care se află și Bulgaria, Belgia, Franța sau Italia. Nu lipsesc nici destinații mai importante precum Paris, Muenchen, Viena, Milano sau Bordeaux. Toate acestea sunt deservite de FlixBus, compania care operează cea mai lungă rețea de autocare din Europa.
Nu lipsesc nici măsurile de securitate în condițiile în care pandemia de Covid-19 este în continuare prezentă în viețile de zi cu zi ale celor care călătoresc prin Europa. În acest sens, FlixBus a adoptat măsuri stricte de igienă care vor continua să fie respectate la bordul autocarelor din rețeaua lor și în săptămânile și lunile care urmează, urmând regulile impuse de autoritățile naționale.
Toate autocarele sunt dezinfectate complet înainte și după fiecare călătorie. Există de asemenea un control digital al biletului iar dezinfectantul pentru mâini este prezent în fiecare autocar. În zonele de așteptare dar și pe durata îmbarcării, se impune menținerea unei distanțe de 1,5 metri între persoane, una dintre practicile standard ale politicii de sănătate și siguranță FlixBus.
A rămas de asemenea obligatorie purtarea unei măști care să acopere atât nasul cât și gura, atât în momentul îmbarcării cât și pe toată durata călătoriei. Mai mult, șoferii autocarelor sunt obligați să explice toate aceste măsuri călătorilor, înainte de începerea cursei.
După ce treptat, compania de transport a reluat o serie de curse internaționale spre mai multe țări din Europa, oferta acesteia s-a extins în sfârșit și cu curse către capitala Ungariei, Budapesta, una dintre destinațiile favorite ale călătorilor din țara noastră și nu numai.
„După o pauză de 9 luni, ne bucurăm să oferim din nou posibilitatea de a călători spre Bupapesta. Pe măsură ce situația epidemiologică se îmbunătățește și se apropie sezonul estival, oamenii își doresc să se bucure din nou de libertatea de a călători. Sperăm să îi putem aduce pe călători cât mai aproape de viața lor de zi cu zi, oferindu-le posibilitatea de a călători în mod accesibil și în siguranță. Budapesta se numără printre destinațiile favorite ale pasagerilor români care călătoresc cu autocarul”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Călătoriile spre capitala Ungariei pot fi rezervate încă de acum prin intermediul sitului sau al aplicației dedicate FlixBus. De asemenea, biletele pot fi cumpărate și din agențiile de turism partenere. În prezent, operatorul de transport oferă servicii de transport, curse internaționale directe către 14 țări din Europa printre care se află și Bulgaria, Belgia, Franța sau Italia. Nu lipsesc nici destinații mai importante precum Paris, Muenchen, Viena, Milano sau Bordeaux. Toate acestea sunt deservite de FlixBus, compania care operează cea mai lungă rețea de autocare din Europa.
Nu lipsesc nici măsurile de securitate în condițiile în care pandemia de Covid-19 este în continuare prezentă în viețile de zi cu zi ale celor care călătoresc prin Europa. În acest sens, FlixBus a adoptat măsuri stricte de igienă care vor continua să fie respectate la bordul autocarelor din rețeaua lor și în săptămânile și lunile care urmează, urmând regulile impuse de autoritățile naționale.
Toate autocarele sunt dezinfectate complet înainte și după fiecare călătorie. Există de asemenea un control digital al biletului iar dezinfectantul pentru mâini este prezent în fiecare autocar. În zonele de așteptare dar și pe durata îmbarcării, se impune menținerea unei distanțe de 1,5 metri între persoane, una dintre practicile standard ale politicii de sănătate și siguranță FlixBus.
A rămas de asemenea obligatorie purtarea unei măști care să acopere atât nasul cât și gura, atât în momentul îmbarcării cât și pe toată durata călătoriei. Mai mult, șoferii autocarelor sunt obligați să explice toate aceste măsuri călătorilor, înainte de începerea cursei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI