FlixBus reia cursele cu autocarul spre Ungaria, după o pauză de 9 luni
Data publicarii: 02-07-2021 | TurismPe fondul încetinirii pandemiei de Covid-19 și ca urmare a programelor naționale de vaccinare, FlixBus anunță încă o dată extinderea ofertei de călătorii internaționale din România. Cu această ocazie, potrivit comunicatelor oficiale ale companiei de transporturi, FlixBus își va relua cursele cu autocarul spre Ungaria după o pauză de nouă luni. Astfel, pasagerii din capitală și alte 10 orașe din vestul țării vor putea călători din nou spre Budapesta. Mai mult, începând cu data de 1 iulie, locuitorii din vestul țării vor avea din nou la dispoziție curse directe către Viena și Praga.
După ce treptat, compania de transport a reluat o serie de curse internaționale spre mai multe țări din Europa, oferta acesteia s-a extins în sfârșit și cu curse către capitala Ungariei, Budapesta, una dintre destinațiile favorite ale călătorilor din țara noastră și nu numai.
„După o pauză de 9 luni, ne bucurăm să oferim din nou posibilitatea de a călători spre Bupapesta. Pe măsură ce situația epidemiologică se îmbunătățește și se apropie sezonul estival, oamenii își doresc să se bucure din nou de libertatea de a călători. Sperăm să îi putem aduce pe călători cât mai aproape de viața lor de zi cu zi, oferindu-le posibilitatea de a călători în mod accesibil și în siguranță. Budapesta se numără printre destinațiile favorite ale pasagerilor români care călătoresc cu autocarul”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Călătoriile spre capitala Ungariei pot fi rezervate încă de acum prin intermediul sitului sau al aplicației dedicate FlixBus. De asemenea, biletele pot fi cumpărate și din agențiile de turism partenere. În prezent, operatorul de transport oferă servicii de transport, curse internaționale directe către 14 țări din Europa printre care se află și Bulgaria, Belgia, Franța sau Italia. Nu lipsesc nici destinații mai importante precum Paris, Muenchen, Viena, Milano sau Bordeaux. Toate acestea sunt deservite de FlixBus, compania care operează cea mai lungă rețea de autocare din Europa.
Nu lipsesc nici măsurile de securitate în condițiile în care pandemia de Covid-19 este în continuare prezentă în viețile de zi cu zi ale celor care călătoresc prin Europa. În acest sens, FlixBus a adoptat măsuri stricte de igienă care vor continua să fie respectate la bordul autocarelor din rețeaua lor și în săptămânile și lunile care urmează, urmând regulile impuse de autoritățile naționale.
Toate autocarele sunt dezinfectate complet înainte și după fiecare călătorie. Există de asemenea un control digital al biletului iar dezinfectantul pentru mâini este prezent în fiecare autocar. În zonele de așteptare dar și pe durata îmbarcării, se impune menținerea unei distanțe de 1,5 metri între persoane, una dintre practicile standard ale politicii de sănătate și siguranță FlixBus.
A rămas de asemenea obligatorie purtarea unei măști care să acopere atât nasul cât și gura, atât în momentul îmbarcării cât și pe toată durata călătoriei. Mai mult, șoferii autocarelor sunt obligați să explice toate aceste măsuri călătorilor, înainte de începerea cursei.
După ce treptat, compania de transport a reluat o serie de curse internaționale spre mai multe țări din Europa, oferta acesteia s-a extins în sfârșit și cu curse către capitala Ungariei, Budapesta, una dintre destinațiile favorite ale călătorilor din țara noastră și nu numai.
„După o pauză de 9 luni, ne bucurăm să oferim din nou posibilitatea de a călători spre Bupapesta. Pe măsură ce situația epidemiologică se îmbunătățește și se apropie sezonul estival, oamenii își doresc să se bucure din nou de libertatea de a călători. Sperăm să îi putem aduce pe călători cât mai aproape de viața lor de zi cu zi, oferindu-le posibilitatea de a călători în mod accesibil și în siguranță. Budapesta se numără printre destinațiile favorite ale pasagerilor români care călătoresc cu autocarul”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Călătoriile spre capitala Ungariei pot fi rezervate încă de acum prin intermediul sitului sau al aplicației dedicate FlixBus. De asemenea, biletele pot fi cumpărate și din agențiile de turism partenere. În prezent, operatorul de transport oferă servicii de transport, curse internaționale directe către 14 țări din Europa printre care se află și Bulgaria, Belgia, Franța sau Italia. Nu lipsesc nici destinații mai importante precum Paris, Muenchen, Viena, Milano sau Bordeaux. Toate acestea sunt deservite de FlixBus, compania care operează cea mai lungă rețea de autocare din Europa.
Nu lipsesc nici măsurile de securitate în condițiile în care pandemia de Covid-19 este în continuare prezentă în viețile de zi cu zi ale celor care călătoresc prin Europa. În acest sens, FlixBus a adoptat măsuri stricte de igienă care vor continua să fie respectate la bordul autocarelor din rețeaua lor și în săptămânile și lunile care urmează, urmând regulile impuse de autoritățile naționale.
Toate autocarele sunt dezinfectate complet înainte și după fiecare călătorie. Există de asemenea un control digital al biletului iar dezinfectantul pentru mâini este prezent în fiecare autocar. În zonele de așteptare dar și pe durata îmbarcării, se impune menținerea unei distanțe de 1,5 metri între persoane, una dintre practicile standard ale politicii de sănătate și siguranță FlixBus.
A rămas de asemenea obligatorie purtarea unei măști care să acopere atât nasul cât și gura, atât în momentul îmbarcării cât și pe toată durata călătoriei. Mai mult, șoferii autocarelor sunt obligați să explice toate aceste măsuri călătorilor, înainte de începerea cursei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare