Deloitte a asistat Duraziv in vanzarea catre Saint-Gobain
Data publicarii: 04-10-2021 | AfaceriEchipa Deloitte Corporate Finance a asistat acționarii Duraziv, una dintre cele mai mari companii din domeniul producției de materiale de construcții din România, în vânzarea pachetului integral de acțiuni către liderul mondial din acest domeniu, Saint-Gobain. Tranzacție de vânzare-cumpărare s-a finalizat la data de 30 septembrie 2021, imediat după obținerea aprobărilor din partea autorităților competente.
Compania de consultanță Deloitte România a structurat și coordonat procesul de vânzare al Duraziv, asistând fondatorii Irina Guzu și Daniel Guzu pe tot parcursul tranzacției. Ca și producător de materiale de construcții, Duraziv este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de finisaj din țara noastră, portofoliul său amplu incluzând adezivi și mortare, vopsele decorative dar și profile metalice. Compania a fost fondată în anul 2003, devenind în scurt timp un jucător consacrat pe piața materialelor de construcții, ajungând chiar în topul primilor cinci producători din România, în strânsă competiție cu companiile multinaționale. De asemenea, Duraziv a devenit și prima companie locală care a dezvoltat vopsele ecologice, acestea regăsindu-se în gama sa inovatoare „Duraziv Fără Miros”.
De cealaltă parte, Saint-Gobain este o companie multinațională franceză cu o vastă experiență și capacitate de inovare, companie care doar în anul 2020 a avut venituri de peste 38 de miliarde de euro. Tranzacția prin intermediul căreia compania a preluat Duraziv, o va ajuta să își crească cota de piață, îmbogățind în același timp oferta către clienți în domeniul construcțiilor.
„În ultimii ani am avut câteva tentative de vânzare a companiei care au eșuat. Abia după colaborarea cu doamna Iulia Bratu și echipa Deloitte România, cărora le mulțumesc și pe care îi felicit, am înțeles cum se abordează profesionist o tranzacție și cât de departe eram de ce ne propuneam fără suportul lor. Sunt mulțumit că fabrica pe care am creat-o ajunge sub managementul unui lider mondial, care poate să facă din ea un jucător important pe piața europeană, oamenii cu care am lucrat având posibilitatea unor culmi pe plan profesional”, a declarat Daniel Guzu, fondator al Grupului Duraziv.
„Dincolo de succesul afacerii noastre, această tranzacție nu s-ar fi încheiat în aceste condiții foarte bune fără contribuția doamnei Iulia Bratu și a echipei Deloitte România. A fost un privilegiu pentru noi să lucrăm cu adevărați profesioniști și să cunoaștem oameni minunați” a adăugat Irina Guzu, fondatoare a companiei Duraziv.
Tranzacția de preluare a Duraziv a fost coordonată de Iulia Bratu, director finance al Deloitte România în vreme ce echipa de proiect a fost formată din Marina Nicola, deputy director, Cristina Ifrim, senior associate, Răzvan Cebuc, associate respectiv Sabina Preda, associate.
„Suntem onorați să fi fost încredințați de către vânzători cu această tranzacție de referință, care marchează cea de-a doua vânzare a unui campion de piață dezvoltat de clienții noștri, către un lider mondial în domeniul materialelor de construcții. Această realizare a fost susținută de un proces complex gestionat de o echipă experimentată și dedicată”, a declarat Iulia Bratu, Director Corporate Finance, Deloitte România.
Compania de consultanță Deloitte România a structurat și coordonat procesul de vânzare al Duraziv, asistând fondatorii Irina Guzu și Daniel Guzu pe tot parcursul tranzacției. Ca și producător de materiale de construcții, Duraziv este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de finisaj din țara noastră, portofoliul său amplu incluzând adezivi și mortare, vopsele decorative dar și profile metalice. Compania a fost fondată în anul 2003, devenind în scurt timp un jucător consacrat pe piața materialelor de construcții, ajungând chiar în topul primilor cinci producători din România, în strânsă competiție cu companiile multinaționale. De asemenea, Duraziv a devenit și prima companie locală care a dezvoltat vopsele ecologice, acestea regăsindu-se în gama sa inovatoare „Duraziv Fără Miros”.
De cealaltă parte, Saint-Gobain este o companie multinațională franceză cu o vastă experiență și capacitate de inovare, companie care doar în anul 2020 a avut venituri de peste 38 de miliarde de euro. Tranzacția prin intermediul căreia compania a preluat Duraziv, o va ajuta să își crească cota de piață, îmbogățind în același timp oferta către clienți în domeniul construcțiilor.
„În ultimii ani am avut câteva tentative de vânzare a companiei care au eșuat. Abia după colaborarea cu doamna Iulia Bratu și echipa Deloitte România, cărora le mulțumesc și pe care îi felicit, am înțeles cum se abordează profesionist o tranzacție și cât de departe eram de ce ne propuneam fără suportul lor. Sunt mulțumit că fabrica pe care am creat-o ajunge sub managementul unui lider mondial, care poate să facă din ea un jucător important pe piața europeană, oamenii cu care am lucrat având posibilitatea unor culmi pe plan profesional”, a declarat Daniel Guzu, fondator al Grupului Duraziv.
„Dincolo de succesul afacerii noastre, această tranzacție nu s-ar fi încheiat în aceste condiții foarte bune fără contribuția doamnei Iulia Bratu și a echipei Deloitte România. A fost un privilegiu pentru noi să lucrăm cu adevărați profesioniști și să cunoaștem oameni minunați” a adăugat Irina Guzu, fondatoare a companiei Duraziv.
Tranzacția de preluare a Duraziv a fost coordonată de Iulia Bratu, director finance al Deloitte România în vreme ce echipa de proiect a fost formată din Marina Nicola, deputy director, Cristina Ifrim, senior associate, Răzvan Cebuc, associate respectiv Sabina Preda, associate.
„Suntem onorați să fi fost încredințați de către vânzători cu această tranzacție de referință, care marchează cea de-a doua vânzare a unui campion de piață dezvoltat de clienții noștri, către un lider mondial în domeniul materialelor de construcții. Această realizare a fost susținută de un proces complex gestionat de o echipă experimentată și dedicată”, a declarat Iulia Bratu, Director Corporate Finance, Deloitte România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial