Karpaten Turism a vândut vacanțe în valoare de 70 milioane de euro, număr record de clienți și de chartere operate, în 2021
Data publicarii: 16-02-2022 | TurismAnul trecut, Karpaten Turism a înregistrat vânzări mai mari decât în perioada care a precedat pandemia de Covid-19, mai mari decât în urmă cu trei ani când toți oamenii puteau călătorii fără niciun fel de restricție. Tot în 2021, agenția de turism Karpaten a operat un număr record de chartere și a servit peste 85.000 de clienți în peste 700 de zboruri.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale