Karpaten Turism a vândut vacanțe în valoare de 70 milioane de euro, număr record de clienți și de chartere operate, în 2021
Data publicarii: 16-02-2022 | TurismAnul trecut, Karpaten Turism a înregistrat vânzări mai mari decât în perioada care a precedat pandemia de Covid-19, mai mari decât în urmă cu trei ani când toți oamenii puteau călătorii fără niciun fel de restricție. Tot în 2021, agenția de turism Karpaten a operat un număr record de chartere și a servit peste 85.000 de clienți în peste 700 de zboruri.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024