Karpaten Turism a vândut vacanțe în valoare de 70 milioane de euro, număr record de clienți și de chartere operate, în 2021
Data publicarii: 16-02-2022 | TurismAnul trecut, Karpaten Turism a înregistrat vânzări mai mari decât în perioada care a precedat pandemia de Covid-19, mai mari decât în urmă cu trei ani când toți oamenii puteau călătorii fără niciun fel de restricție. Tot în 2021, agenția de turism Karpaten a operat un număr record de chartere și a servit peste 85.000 de clienți în peste 700 de zboruri.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Producătorul român Bico Industries se află în negocieri avansate pentru preluarea Iranga Technologijos din Lituania
- Daniel Simion este noul Country Manager pentru divizia Bolt Business
- Studiu Deloitte: Romania ramane printre statele europene cu cele mai ieftine locuinte. Suntem printre putinele tari in care cel mai scump oras nu este capitala
- Schneider Electric ocupă locul 1 în Top 25 Gartner(R) Supply Chain: Europa Top 15, pentru al treilea an consecutiv
- Studiu Deloitte: vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele
- Deloitte Romania a asistat investitorul imobiliar Hili Properties in preluarea Baneasa Real Estate, proprietarul cladirii de birouri MIRO
- Sondaj EY România: Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite