PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
Data publicarii: Astazi, 04-07-2025 | AfaceriPiletilevi PLG, liderul regional în soluții de ticketing, și-a consolidat poziția pe piața românească prin finalizarea achiziției integrale a companiilor Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro. Tranzacția încheiată pe 4 iulie marchează sfârșitul unui proces de integrare etapizată început în 2023, prin preluarea pachetului majoritar al Bilete.ro și continuat cu achiziția operatorului Entertix și Myticket la finele anului trecut. Odată cu această mișcare, PLG controlează acum în totalitate cele mai importante platforme de ticketing din România, asigurându-și astfel o poziție dominantă pe piața locală.
Această consolidare reflectă strategia PLG de extindere pe piețele din Europa Centrală și de Est, iar România este considerată un punct-cheie în această arhitectură regională. Potrivit lui Sven Nuutmann, președintele consiliului de administrație PLG, succesul integrării a fost posibil datorită unui parteneriat eficient cu acționarii anteriori, care au rămas implicați în perioada de tranziție. Aceștia își continuă implicarea în calitate de consilieri, semnalând un transfer strategic de know-how și continuitate în dezvoltarea operațională.
Finalizarea tranzacției din România vine după achiziția recentă a Ticketportal, principalul jucător din Cehia și Slovacia, ceea ce a ridicat volumul anual de ticketing al PLG la peste 600 milioane euro, cu peste 21 milioane de bilete vândute și 160 milioane de vizitatori anuali pe platformele digitale. Grupul a devenit astfel cea mai extinsă rețea de ticketing din regiune, acoperind evenimente culturale și de divertisment din toate categoriile, susținute de infrastructura tehnologică și expertiza locală.
În spatele PLG se află investitori strategici precum Angel Rose Capital, BaltCap și Tristafan, care sprijină viziunea pe termen lung de a crea o platformă unificată de ticketing în toate piețele în care activează, cu lansarea planificată până la finalul anului 2026. Această platformă promite o experiență digitală integrată pentru utilizatori și o eficiență operațională crescută pentru organizatori, într-un ecosistem regional care devine tot mai interconectat.
Această consolidare reflectă strategia PLG de extindere pe piețele din Europa Centrală și de Est, iar România este considerată un punct-cheie în această arhitectură regională. Potrivit lui Sven Nuutmann, președintele consiliului de administrație PLG, succesul integrării a fost posibil datorită unui parteneriat eficient cu acționarii anteriori, care au rămas implicați în perioada de tranziție. Aceștia își continuă implicarea în calitate de consilieri, semnalând un transfer strategic de know-how și continuitate în dezvoltarea operațională.
Finalizarea tranzacției din România vine după achiziția recentă a Ticketportal, principalul jucător din Cehia și Slovacia, ceea ce a ridicat volumul anual de ticketing al PLG la peste 600 milioane euro, cu peste 21 milioane de bilete vândute și 160 milioane de vizitatori anuali pe platformele digitale. Grupul a devenit astfel cea mai extinsă rețea de ticketing din regiune, acoperind evenimente culturale și de divertisment din toate categoriile, susținute de infrastructura tehnologică și expertiza locală.
În spatele PLG se află investitori strategici precum Angel Rose Capital, BaltCap și Tristafan, care sprijină viziunea pe termen lung de a crea o platformă unificată de ticketing în toate piețele în care activează, cu lansarea planificată până la finalul anului 2026. Această platformă promite o experiență digitală integrată pentru utilizatori și o eficiență operațională crescută pentru organizatori, într-un ecosistem regional care devine tot mai interconectat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate