Preturile televizoarelor LCD vor scadea anul acesta cu 10-15%
Data publicarii: 13-04-2007 | AfaceriProducatorii de electrocasnice estimeaza ca pretul va scadea cu maximum 15% pentru televizoarele LCD, vanzarile pe acest segment de piata vor creste si consumatorii vor pune accent pe design si specificatii, ca urmare a puterii de cumparare crescute a romanilor. "Pana la sfarsitul anului, estimam o scadere a preturilor, intre 10% si 15% fata de ianuarie 2007, astfel incat putem spune ca ele incep sa inlocuiasca televizoarele conventionale", a declarat presedintele LG Electronics Romania, Han Khyu. La randul lui,
Scaderea preturilor prin eliminarea taxelor si accesul la informatie al clientilor a dat un potential important pietei de LCD TV. "Estimarile noastre arata faptul ca exista o polarizare mai putin accentuata pe segmentul de pret foarte mic, asa cum era in urma cu ceva timp si mai degraba accentul se pune pe design si specificatiile produsului. Rata de adoptie a echipamentelor de ultima generatie este din ce in ce mai ridicata", a declarat directorul de marketing al BenQ pentru Romania, Bobby Burbac. El a adaugat ca preturile a acestor monitoare va scadea anul acesta. "Pentru gama de televizoare LCD ne asteptam la o scadere a preturilor data in principal de scaderea costurilor de productie, dar in niciun caz nu ne putem astepta la o scadere cum a fost cea cauzata de eliminarea taxei vamale din Romania de la inceputul acestui an".
Cele mai cautate modele de monitoare sunt cele cu diagonala mare. "In ultima perioada se poate observa o crestere a cererii pentru monitoarele cu diagonala mare, peste 19 inci, in conditiile in care monitoarele cu diagonala de 15 inci au disparut aproape complet de pe piata. Estimam ca cea mai mare crestere a cererii se va inregistra pe segmentul televizoarelor LCD cu diagonala de 26 de inci, 32 de inci si 37 de inci", a declarat presedintele LG. In schimb, reprezentantii BenQ considera ca cele mai bine vandute vor fi monitoarele LCD pentru PC cu diagonala de 19 inci. "Legat de tendinte, ne asteptam ca numarul de utilizatori generalisti sa depaseasca pe cei veniti dinspre IT, care au constuit o buna perioada pondere importanta a pietei", a declarat Burbac.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză