Conform Bild, Logan-ul diesel e bun pentru soselele romanesti!
Data publicarii: Astazi, 28-04-2007 | AutoDupa ce au testat si prima varianta a Logan-ului romanesc, jurnalistii de specialitate de la cotidianul german "Bild" au pus la incercare si versiunea diesel a modelului Logan MCV. Concluzia lor este ca masina este accesibila ca pret (de la 11.450 euro) si consuma destul de putin (intre 5,5 si 7 litri), oferind si un spatiu interior suficient pentru 7 persoane, dar lasa de dorit in privinta aspectului de... lada si a dotarilor tehnice. Pe scurt, Loganul diesel este adaptat conditiilor din tara de origine, subliniaza publicatia citata, aratand ca in Romania, rar gasesti strazi ca-n palma.
Componenta grupului Renault, Dacia, si-a echipat Logan-ul ieftin MCV si cu motor diesel, anunta ziarul "Bild", care se intreaba: dar oare merita? Publicatia, care a testat in amanunt automobilul, noteaza ca, din punct de vedere al aspectului exterior, acesta seamana cu o... lada, avand 4,45 m lungime. Masina e convingatoare insa prin spatiul interior (cu portbagaj de 700 litri) care, contra unui supliment de 500 de euro, poate gazdui chiar 7 persoane! Cat despre motorul pe motorina, acesta se poarta cuviincios, sustin ziaristii germani, neuitand sa adauge ca variante de 1,5 litri si 4 cilindri a mai fost folosita de Renault si pe modelul Clio. Cei 68 CP produc o viteza maxima de 150 km/h ceea ce, la un drum lung pe autostrada si la o incarcatura maxima (540 kg suplimentar) nu prea da motive de mare bucurie.
"Bild" noteaza ca, la o maniera retinuta de conducere, automobilul consuma 5,5 litri, iar in caz de fortare, nu depaseste 7 litri. Ironici, nemtii sustin ca la fel de economicoasa este si dotarea, din punct de vedere tehnic, pe principiul: ce nu exista nu se poate defecta. Loganul diesel este adaptat conditiilor din tara de origine, subliniaza publicatia citata, aratand ca in Romania rar gasesti strazi ca-n palma.
In schimb, e plin de gropi. Sigur, un VW Touran sau un Renault Scenic s-ar "arcui" mult mai confortabil pe asemenea drumuri, dar respectivele modele nu sunt atat de accesibile ca pret. Caci Loganul diesel MCV Ambiance costa de la 11.450 euro, ceea ce face ca singurul concurent de temut sa-i fie "fratele" pe benzina, mai ieftin cu aproximativ 3000 de euro (care nu ofera totusi spatiu pentru 7 persoane si nu dispune nici de instalatie de climatizare). Versiunea pe motorina beneficiaza de servodirectie ca dotare de baza, insa pentru climatizare si radio-CD se platesc suplimentar 1250 euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare