Conform Bild, Logan-ul diesel e bun pentru soselele romanesti!
Data publicarii: 28-04-2007 | AutoDupa ce au testat si prima varianta a Logan-ului romanesc, jurnalistii de specialitate de la cotidianul german "Bild" au pus la incercare si versiunea diesel a modelului Logan MCV. Concluzia lor este ca masina este accesibila ca pret (de la 11.450 euro) si consuma destul de putin (intre 5,5 si 7 litri), oferind si un spatiu interior suficient pentru 7 persoane, dar lasa de dorit in privinta aspectului de... lada si a dotarilor tehnice. Pe scurt, Loganul diesel este adaptat conditiilor din tara de origine, subliniaza publicatia citata, aratand ca in Romania, rar gasesti strazi ca-n palma.
Componenta grupului Renault, Dacia, si-a echipat Logan-ul ieftin MCV si cu motor diesel, anunta ziarul "Bild", care se intreaba: dar oare merita? Publicatia, care a testat in amanunt automobilul, noteaza ca, din punct de vedere al aspectului exterior, acesta seamana cu o... lada, avand 4,45 m lungime. Masina e convingatoare insa prin spatiul interior (cu portbagaj de 700 litri) care, contra unui supliment de 500 de euro, poate gazdui chiar 7 persoane! Cat despre motorul pe motorina, acesta se poarta cuviincios, sustin ziaristii germani, neuitand sa adauge ca variante de 1,5 litri si 4 cilindri a mai fost folosita de Renault si pe modelul Clio. Cei 68 CP produc o viteza maxima de 150 km/h ceea ce, la un drum lung pe autostrada si la o incarcatura maxima (540 kg suplimentar) nu prea da motive de mare bucurie.
"Bild" noteaza ca, la o maniera retinuta de conducere, automobilul consuma 5,5 litri, iar in caz de fortare, nu depaseste 7 litri. Ironici, nemtii sustin ca la fel de economicoasa este si dotarea, din punct de vedere tehnic, pe principiul: ce nu exista nu se poate defecta. Loganul diesel este adaptat conditiilor din tara de origine, subliniaza publicatia citata, aratand ca in Romania rar gasesti strazi ca-n palma.
In schimb, e plin de gropi. Sigur, un VW Touran sau un Renault Scenic s-ar "arcui" mult mai confortabil pe asemenea drumuri, dar respectivele modele nu sunt atat de accesibile ca pret. Caci Loganul diesel MCV Ambiance costa de la 11.450 euro, ceea ce face ca singurul concurent de temut sa-i fie "fratele" pe benzina, mai ieftin cu aproximativ 3000 de euro (care nu ofera totusi spatiu pentru 7 persoane si nu dispune nici de instalatie de climatizare). Versiunea pe motorina beneficiaza de servodirectie ca dotare de baza, insa pentru climatizare si radio-CD se platesc suplimentar 1250 euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private