CNA a decis sa opreasca de la difuzare spotul MKB Romexterra Bank
Data publicarii: 11-07-2007 | MediaConsiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, in sedinta de marti, sa opreasca de la difuzare spotul pentru un card al MKB Romexterra Bank pentru ca prezinta, in mod gresit, date despre dobanda anuala efectiva (DAE) si pentru ca face o afirmatie pe care membrii CNA o considera incorecta.
"In spotul publicitar este prezentata dobanda anuala efectiva (DAE) in mod incorect, doar timp de trei secunde si cu caractere foarte mici", a afirmat directorul Directiei Monitorizare din CNA, Monica Botnaru.
Totodata, membrii CNA au mai spus ca, in timpul spotului, se face o afirmatie incorecta cand se spune ca respectivul card este primul pentru care "nu trebuie sa vii la banca".
Membrii CNA au cerut oprirea de la difuzare si intrarea de indata in legalitate a spotului prin prezentarea datelor despre DAE cu caractere mai mari si pentru o perioada mai mare de timp.
NewsIn
Nota:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday