SMS-uri de la banca pentru restante de 2 bani
Data publicarii: 26-10-2009 | Finante-BanciDe multe ori, costurile bancii cu SMS-urile, scrisorile sau cu apelurile telefonice sunt mai mari decat suma ce trebuie recuperata. O mai veche procedura a bancilor a revenit "in voga", de cand criza mondiala s-a instalat si in tara noastra.
Astfel ca, stresarea clientului cu telefoane si SMS-uri pentru datoriile mici, de ordinul zecilor de bani sau a zecilor de eurocenti, si-a facut loc in programul institutiilor de finantare. Nu putini sunt clientii care se plang de insistentele angajatilor din banci care suna pentru a le aminti ca nu si-au platit datoria de 20 de bani sau un euro.
"Timp de mai multe zile, am primit telefoane peste telefoane si mesaje pentru o datorie de un euro care s-a adunat de-a lungul a mai multe luni, la o rata de peste 200 de euro", spune Adrian Mendrea, unul dintre clientii bancii Credit Europe.
Solutia pentru ca banca sa nu mai insiste a venit tot din partea angajatilor, care i-au sugerat ca, la urmatoarea rata, sa plateasca in plus cativa euro pentru a nu mai ramane dator.
Pe de alta parte, surse bancare ne-au spus ca acest lucru este facut de fiecare data tocmai pentru ca banca sa nu fie nevoita sa raporteze clientul la Biroul de Credit.
"Daca aveti o rata de 50,20 de lei si platiti numai 50 de lei, datoria de 20 de bani se perpetueaza, astfel ca, daca trece o perioada mai mare de 30 de zile, veti aparea in baza de date a bancii restant cu o rata plus acei 20 de bani", au declarat sursele citate.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an