Ericsson inaugureaza marti in Bucuresti Centrul de Servicii Globale
Data publicarii: 29-05-2007 | IT&CEricsson inaugureaza marti Centrul avansat de Servicii Globale in Bucuresti, care va avea 200 de angajati dintre care majoritatea vor fi tineri absolventi, a anuntat compania. Deschiderea Centrului de Servicii Globale este o continuare a angajamentului companiei in vederea dezvoltarii pietei de telecomunicatii din Romania. Ericsson este furnizor de solutii de telecomunicatii pentru cei mai importanti operatori de telefonie mobila din Romania, dezvoltand si implementand proiecte precum: NMT450, GSM, retele 3G, apelul de urgenta 112 (cea mai mare operatiune de acest gen din regiune), precum si deschirea productiei la nivel local prin intermediul Solectron Timisoara.
"Centrul intareste inca o data prezenta noastra in Sud-Estul Europei si angajamentul fata de clientii nostri. Ericsson are mai mult de 3600 de angajati in regiune, din care aproximativ 2000 sunt dedicati serviciilor", a spus directorul pentru regiunea de Sud-Est a Europei, Cesare Avenia.
Centrul ce va fi inaugurat marti la Bucuresti va servi atat pietei locale, cat si celei globale. "Operatorii si furnizorii de servicii din Romania vor avea la dispozitie tactici, metode si procese intr-un singur model de livrare si combinand personalul calificat cu expertiza globala si locala", a declarat in comunicat directorul pentru Romania si Moldova, Adriana Boersma- Rodriguez.
La deschiderea centrului, Ericsson si Agentia Romana de Investitii Straine (ARIS) vor semna, la acea data, o scrisoare de intentie pentru colaborarea ulterioara la dezvoltarea centrului de servicii. O alta Scrisoare de Intentie va fi semnata intre Ericsson si Universitatea Politehnica Bucuresti, pentru a pune bazele unei colaborari intre cele doua institutii: stagii de practica pentru studenti, burse, programe de cercetare, etc. La ceremonie va participa si ministrul economiei si finantelor, Varujan Vosganian.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere