Ministerul Mediului a alocat 700.000 euro pentru trei spoturi publicitare
Data publicarii: 07-11-2007 | EconomieMinisterul Mediului a alocat 700.000 euro pentru trei spoturi publicitare, difuzate intre 5 noiembrie si 31 decembrie 2007, pe 11 canale TV si sapte posturi radio, temele vizate fiind incalzirea globala, colectarea selectiva a deseurilor si participarea publicului la deciziile de mediu.
"Am demarat aceasta campanie in urma unui sondaj sociologic realizat de IMAS si vizam 13 milioane de persoane. Cele trei spoturi sunt difuzate, incepand de ieri (luni - n.r.), pe 11 posturi de televiziune si pe alte sapte posturi de radio, cu acoperire nationala sau locala", a declarat, marti, ministrul mediului si dezvoltarii durabile, Attila Korodi.
Potrivit acestuia, pentru cele doua componente ale campaniei - creatie si media planning - ministerul a alocat, din bugetul de comunicare al institutiei, 700.000 euro.
Temele spoturilor publicitare vizeaza colectarea selectiva a deseurilor, participarea publicului la luarea deciziilor de mediu si incalzirea globala.
Ministrul de resort a precizat, de asemenea, ca, in 2008, se va aloca o suma destinata unei cercetari sociologice care sa stabileasca impactul acestei campanii.
Ministerul Mediului a derulat, in perioada 27 septembrie-15 noiembrie 2007, campania "Fiecare deseu are locul sau", cu scopul de a informa publicul larg asupra colectarii selective a deseurilor. Campania, derulata cu fonduri Phare in valoare de 500.000 euro, cuprinde un spot TV si unul radio, precum si evenimente de informare adresate tinerilor.
Decizia de a derula astfel de campanii se bazeaza pe un studiu sociologic realizat de IMAS, pentru Ministerul Mediului, pe un esantion de 1.449 de persoane din 115 orase si sate.
Potrivit cercetarii, majoritatea romanilor considera ca nu merita sa depuna eforturi individuale pentru colectarea selectiva a deseurilor doar pentru a avea un mediu curat, aceasta fiind "doar o problema europeana", pentru a carei implementare ar fi nevoie de un sistem de recompensare.
Conform concluziilor, gestionarea selectiva a deseurilor este o problema necunoscuta pentru majoritatea romanilor. Totodata, cercetarea arata ca deseurile nu reprezinta una din problemele arzatoare de mediu de pe agenda publicului.
In ceea ce priveste disponibilitatea cetatenilor de a participa individual la procesul de colectare selectiva a deseurilor, ministrul de resort a aratat ca, potrivit datelor prezentate de IMAS, foarte putini dintre cei intervievati sunt dispusi sa depuna separat deseurile din gospodarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului
- EY: Cererea globală pentru vehicule electrice încetinește, pe fondul lipsei infrastructurii de încărcare
- Opinie Deloitte: Peste 5.000 de companii din Romania au de intocmit rapoarte de durabilitate in 2025-2026. Ce presupun aceste cerinte de raportare?
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza