Ministerul Mediului a alocat 700.000 euro pentru trei spoturi publicitare
Data publicarii: 07-11-2007 | EconomieMinisterul Mediului a alocat 700.000 euro pentru trei spoturi publicitare, difuzate intre 5 noiembrie si 31 decembrie 2007, pe 11 canale TV si sapte posturi radio, temele vizate fiind incalzirea globala, colectarea selectiva a deseurilor si participarea publicului la deciziile de mediu.
"Am demarat aceasta campanie in urma unui sondaj sociologic realizat de IMAS si vizam 13 milioane de persoane. Cele trei spoturi sunt difuzate, incepand de ieri (luni - n.r.), pe 11 posturi de televiziune si pe alte sapte posturi de radio, cu acoperire nationala sau locala", a declarat, marti, ministrul mediului si dezvoltarii durabile, Attila Korodi.
Potrivit acestuia, pentru cele doua componente ale campaniei - creatie si media planning - ministerul a alocat, din bugetul de comunicare al institutiei, 700.000 euro.
Temele spoturilor publicitare vizeaza colectarea selectiva a deseurilor, participarea publicului la luarea deciziilor de mediu si incalzirea globala.
Ministrul de resort a precizat, de asemenea, ca, in 2008, se va aloca o suma destinata unei cercetari sociologice care sa stabileasca impactul acestei campanii.
Ministerul Mediului a derulat, in perioada 27 septembrie-15 noiembrie 2007, campania "Fiecare deseu are locul sau", cu scopul de a informa publicul larg asupra colectarii selective a deseurilor. Campania, derulata cu fonduri Phare in valoare de 500.000 euro, cuprinde un spot TV si unul radio, precum si evenimente de informare adresate tinerilor.
Decizia de a derula astfel de campanii se bazeaza pe un studiu sociologic realizat de IMAS, pentru Ministerul Mediului, pe un esantion de 1.449 de persoane din 115 orase si sate.
Potrivit cercetarii, majoritatea romanilor considera ca nu merita sa depuna eforturi individuale pentru colectarea selectiva a deseurilor doar pentru a avea un mediu curat, aceasta fiind "doar o problema europeana", pentru a carei implementare ar fi nevoie de un sistem de recompensare.
Conform concluziilor, gestionarea selectiva a deseurilor este o problema necunoscuta pentru majoritatea romanilor. Totodata, cercetarea arata ca deseurile nu reprezinta una din problemele arzatoare de mediu de pe agenda publicului.
In ceea ce priveste disponibilitatea cetatenilor de a participa individual la procesul de colectare selectiva a deseurilor, ministrul de resort a aratat ca, potrivit datelor prezentate de IMAS, foarte putini dintre cei intervievati sunt dispusi sa depuna separat deseurile din gospodarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale