iPhone, ideal pentru oamenii de afaceri
Data publicarii: 07-03-2008 | IT&CApple a anuntat o serie de noi softuri care vor face terminalul iPhone ideal pentru oamenii de afaceri, care s-au saturat de BlackBerry-uri. Acest anunt a fost urmat de cel al companiei Kleiner Perkins Caufield & Byers care a mentionat ca va porni un program numit iFund, care va finanta cu 100 de milioane de dolari micile companii care dezvolta softuri pentru iPhone.
Steve Jobs a declarat, in cadrul unei conferinte din Cupertino ca iPhone va fi sincronizat cu desktopurile de birou, concurand astfel cu celebrele BlackBerry-uri produse de RIM. Planul celor de la Apple include si licentierea softurilor care permit telefonului sa opereze pe platforma Microsoft Exchange, folosind push email, calendar si un sistem de sincronizare a contactelor. Mutarea celor de la Apple vine ca o solutie salvatoare, acum ca vanzarile lui iPhone scad pe masura ce ne apropiem de lansarea variantei 3G in vara acestui an.
Piata business este un teren fertil pentru Apple si ar reprezenta o metoda de extindere pentru compania lui Steve Jobs, in acest sector. Fanii RIM si BlackBerry afirma totusi ca nisa este dominata in acest moment de compania canadiana, care nu cunoaste rival.
Producatorul lui iPhone a lansat ieri mult-asteptatul SDK, practic initiativa care da libertatea developerilor sa creeze softuri noi si performante, care vor functiona nativ pe telefonul anului 2007. Printre acestea se vor numara evident si aplicatii de tip business, menite sa popularize telefonul Apple in randul oamenilor de afaceri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online