Romanii vorbesc la telefon 3 miliarde de minute pe luna
Data publicarii: 04-12-2008 | IT&CRomanii au vorbit, prin intermediul retelelor fixe si mobile de telefonie, peste 19 miliarde de minute, in primul semestru din 2008, un timp cu peste 70% mai mare fata de semestrul I din 2007, conform datelor raportate Autoritatii Nationale pentru Comunicatii (ANC) de furnizorii de servicii de telefonie.
In segmentul telefoniei fixe a fost remarcata, pentru prima data in ultimii ani, o usoara crestere a ratei de penetrare, care a ajuns la 20,5% la nivelul populatiei si la 51,5% la nivel de gospodarii. In ceea ce priveste rata de penetrare a telefoniei mobile, aceasta a ajuns, la finele lunii iunie, la 123%, in functie de numarul de cartele SIM valabile, iar numarul total al utilizatorilor la 26,5 milioane.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial