Masajul, relaxare la birou, in companiile de IT
Data publicarii: 04-12-2008 | IT&CEchipele mobile de maseuri au inceput sa fie o prezenta obisnuita la companiile mari. Cei mai multi clienti ai masajului la birou sunt din domeniul IT-ului si al contabilitatii, unde patronii recurg la aceasta metoda pentru a creste eficienta angajatilor. Reprezentantii firmelor specializate de masaj la locul de munca sustin ca metoda elibereaza tensiunea si se relaxeaza muschii obositi, energizeaza angajatii si ii motiveaza sa se reintoarca la lucru, reduce absenteismul si, mai ales, intareste loialitatea angajatului.
"Firma noastra aduce aceasta metoda de relaxare la locul de munca. Acest serviciu este destinat in special celor care au joburi ce presupun munca in fata calculatorului si cat mai multe ore petrecute la birou. Masajul oferit de noi este unul special care previne bolile profesionale cauzate de sedentarism, ba mai mult aceasta tehnica poate creste si puterea de concentrare. Cele mai multe solicitari le avem din partea firmelor de IT, dar si de contabilitate, iar politica noastra pune la dispozitia acestora un abonament pe luna, care este in functie de numarul persoanelor angajate. In medie, un masaj de aproximativ 15 minute costa 20 de lei", spune doctorul kinetoterapeut George Stanci.
Totodata, specialistul mentioneaza ca, pentru a beneficia de acest tip de relaxare, angajatul nu trebuie sa faca absolut nimic. "Nu este nevoie de o anumita costumatie. Avem un scaun special, pe care este pus angajatul si caruia i se maseaza gatul, bratele, spatele si umerii, zonele cele mai afectate", subliniaza dr. George Stanci.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online