Romanii nu mai vor nici creditele luate de acasa, semnate in sufragerie
Data publicarii: 01-03-2009 | Finante-BanciImaginea scaunelor goale din sucursalele bancilor, pe care pana nu demult statea aproape intotdeauna cineva dornic sa ia un credit a devenit deja ceva obisnuit pentru romani. Brokerii de credite sunt si ei afectati de scaderea creditarii, din ce in ce mai multi potentiali clienti calcandu-le pragul mai mult pentru a afla vesti noi despre dobanzi decat pentru a lua un imprumut. Printre ei se numara si cei care prefera sa vanda imprumuturi bancare direct acasa la client.
"In august dadeam peste 100 de credite pe luna. In decembrie am dat 57, ca pe ianuarie nu are rost sa va spun cate au fost pentru ca nu prea este ce numara. De vreo doua luni incoace avem cheltuieli mult mai mari decat veniturile. Daca ne mai tine asa inca vreo doua luni...nu stiu ce o sa facem", a declarat pentru Gandul Florin Chitu, 24 de ani, director executiv Easy Credit. Firma pe care o conduce, care nu acorda credite, ci intermediaza pentru banci, este specializata in acordarea de credite la domiciliul potentialilor clienti si traieste din comisioanele incasate de la banci, in cazul in cazul in care creditul este "tras", adica acordat. Firma lui Chitu are sapte angajati stabili si 12 agenti cu contract de colaborare. Comisioanele, pe care le incaseaza de la banci, variaza intre 2% si 4%
Livram credite la domiciliu, in orice zona
Spre diferenta de conceptul "clasic" de brokeraj de credit, unele firme de profil au apelat la un nou concept: creditul acordat acasa. Potentialul client suna la o astfel de firma si programeaza intalnirea. Agentul vine la el acasa, ii prezinta ofertele si, in cazul in care se alege una dintre ele, se pregateste dosarul de credit pentru banca, pe care il va depune aceeasi firma.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI