Profilul spargatorului de bani in cazinouri, pe timp de criza
Data publicarii: 14-10-2009 | LifestyleChiar si pe timp de criza, romanii si strainii deopotriva isi cheltuie banii in cazinourile din Bucuresti in speranta unor castiguri usoare. Nu toti insa sunt dispusi sa mizeze la fel de multi bani ca in anii trecuti.
"Cei care inainte jucau 300 de euro, joaca tot atatia bani si acum, iar cei care inainte jucau 10.000 de euro sau sume mai mari, nu joaca decat 10% din aceasta suma", a declarat, pentru Gandul Sorin Constantinescu, presedintele Asociatiei Organizatorilor de Cazinouri din Romania si proprietarul unui cazinou din Bucuresti.
45 - 50 de ani, la apogeul carierei
Andrei Frimescu, marketing si PR manager al unui cazinou din Bucuresti, face un profil al jucatorilor: Primul este cel al jucatorului care are 45-50 de ani si este la apogeul carierei, cu o situatie financiara stabila. Acest segment este cel mai bine reprezentat si structurat din punctul de vedere al pretentiilor si serviciilor. "Al doilea gen este reprezentat de oamenii de varsta a treia, care au timp si cauta socializare, sa se simta confortabil si care sufera de singuratate", a declarat Andrei Frimescu.
Al treilea tip de jucator este cel al tanarului care prefera in special jocurile de poker si cele care sunt apropiate ca sistem de calculatoare. De asemenea, acestia nu au obligatii de familie, iar stilul de viata le permite sa aiba timp de petrecut la cazinou.
20% dintre jucatori sunt femei, in usoara crestere
Dar nu numai barbatii sunt cei care isi verifica norocul. Din 250 de oameni care intra zilnic intr-un cazinou din Capitala, 20% sunt femei, iar 80% dintre acestia sunt clienti fideli si revin si in alte zile la mesele de joc.
"Numarul acestora este cam la fel, se simte eventual o usoara crestere cu 5%", mai spune Constantinescu. Si Frimescu spune ca acesta este un trend crescator in ultima perioada.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online