Ultima Actualizare: 07.05.2021

Ultimele stiri si informatii din Lifestyle

  • Studiu Deloitte: pandemia a amanat doar partial planurile de achizitie e unui autovehicul nou si a scazut temporar interesul pentru masinile electrice

    Potrivit celui mai recent studiu Deloitte Global Automotive Consumer Study 21 realizat pe un eșantion de 24.000 de persoane din 23 de țări din întreaga lume, consumatorii și-au amânat planurile de a achiziționa un vehicul nou iar interesul pentru mașini cu sisteme alternative de propulsie a înregistrat un regres temporar.

  • PwC: Peste o treime din oameni, afectați de anxietate și depresie în timpul pandemiei; 44% iau în calcul consultațiile virtuale

    Izolarea involuntară și implicit singurătatea, stresul și nesiguranța cu care ne confruntăm de mai bine de un an, au afectat sănătate aoamenilor în timpul pandemiei. Astfel, potrivit celui mai recent sondaj realizat de PwC la nivel global, 38% dintre respondenți recunosc că au avut simptome de anxietate sau depresie în această perioadă.

  • Legrand a obținut certificarea GEEIS-Diversity

    Legrand, unul dintre cei mai mari specialiști la nivel global din domeniul infrastructurii electrice și digitale, a obținut de curând certificarea GEEIS-Diversity, Standardul European și Internațional în Egalitate de Gen, certificare înființată de Arborus și auditată de Bureau Veritas Certification. Aceasta confirmă progresul companiei în ceea ce privește eforturile de incluziune profesională, diversitatea și egalitatea, principii care stau deja la baza strategiilor de CSR și HR ale grupului.

  • Redeschidere Cinema Elvire Popesco

    După patru luni de la închidere, timp în care filmele au ajuns în casele oamenilor doar prin intermediul programului de proiecții virtuale Elvire Chez Vous, cinematograful Elvire Popescu se va redeschide începând cu data de vineri, 29 ianuarie. Astfel, publicul se va putea reîntoarce în sala de pe bulevardul Dacia 77 pentru a se bucura din nou de atmosfera unică oferită de o sală de proiecții.

  • Kaspersky: Jocurile, LEGO și K-pop – în topul căutărilor online ale copiilor, înainte de Crăciun

    Apropierea sărbătorilor de iarnă, vine la pachet cu o serie de pregătiri pe care oamenii din lumea întreagă și le fac, pentru a- bucura pe cei din jur dar mai ales, pentru a-și îndeplini dorințele acumulate în perioada de peste an. Luând ca etalon luna noiembrie ca fiind luna în care majoritatea celor tineri își fac listele cu dorințele de Crăciun, experții Kaspersky Safe Kids au analizat căutările efectuate ale copiilor în această perioadă.

  • Legrand lansează Valena Life/Allure with Netatmo, o soluție pentru case inteligente

    Legrand, specialistul global în infrastructuri electrice și digitale a anunțat recent lansarea noii sale soluții pentru case inteligente Valena Life/Allure with Netamo, o continuare cât se poate de logică a binecunoscutei serii Valena, recunoscută pentru mecanismul inovator InMatic.

  • Consumatorii apreciază noile experiențe digitale pe care le-au descoperit în perioada pandemiei

    Deloitte Global Marketing Trends 2021 este un studiu care reunește respondenți din întreaga lume și care are ca scop descoperirea efectelor tendințelor globale din industria marketingului în această perioadă dominată de criza sanitară generată de virusul Covid-19.

  • Raport PwC: Industria de media și divertisment din România își va contracta rata de creștere în 2020 din cauza pandemiei COVID-19

    Potrivit raportului Global Entertainment & Media Outlook realizat de către cei de la PwC, rata de creștere a industriei de media și divertisment se va reduce în acest an la nivel local la 0,26% de la 8%, nivelul înregistrat în anul 2019 ca urmare a restricțiilor impuse de pandemia de Covid-19. Valoarea pieței urmează să atingă 2,61 miliarde de euro.

  • Sfarsitul auto-izolarii nu inseamna sfarsitul singuratatii: Romanii admit ca se simteau singuri inainte de pandemie

    Potrivit unui studiu realizat de Kaspersky, 41% dintre cei care admit că s-ar fi simțit singuri pe perioada pandemiei, spun că s-au simțit la fel de singuri sau chiar mai puțin singuri decât înainte. Mai mult, petrecând mai mult timp în casă și cu toate regulile de distanțare socială, oamenii au devenit din ce în ce mai dependenți de tehnologie. În prezent, 72% dintre români cred că tehnologia îi ajută să se conecteze cu prietenii sau membrii de familie de care sunt departe, un procent care crește la 75% în cazul milenialilor și chiar la 78% în locuințele în care trăiesc mai multe generații.

  • Revolut: Obiceiurile de consum ale românilor din perioada stării de urgență

    Revolut, fintech-ul care a reușit să atragă până acum peste 1 milion de utilizatori doar în România, a dezvăluit recent, printr-un raport detaliat, obiceiurile de cheltuire ale românilor din perioada în care în țara noastră a fost declarată stare de urgență.

  • România trece la ora de vară in weekend-ul 28-29 martie

    În noaptea de 28 spre 29 martie toate ceasurile se vor da înainte cu o oră pentru a trece la ora de vară 2020. Ziua de 28 martie 2020 va avea 23 de ore în loc de 24. Ceasul se dă înainte cu o ora si, astfel, ora 3:00 va deveni ora 4:00.

  • Românii preferă să iasă din casă pentru evenimente sportive, jocuri de noroc și concerte

    Potrivit analizei KeysFin care se bazează pe datele financiare anuale ale societăților înregistrate cu codurile CAEN 90, 91, 92 și 93 ce cuprind în principal companiile cu destinații recreative, românii au început să aleagă într-un număr din ce mai mare evenimentele sportive și concertele pentru a-și petrece timpul liber. De altfel, acest tip de companii au înregistrat și cele mai notabile performanțe în categoria cultură și divertisment din ultimii 10 ani.

  • Încrederea este cel mai important factor care influențează loialitatea față de un brand

    Potrivit unui studiu Deloitte, opt din zece consumatori, mai precis 83% din cei chestionați, consideră că încrederea este factorul emoțional cel mai important care poate influența loialitatea lor față de un brand. Studiul intitulat „2019 Exploring the value of emotions-driven engagements” enumeră factorii emoționali care determină loialitatea consumatorului față de un brand. Același studiu scoate în evidență și factorii raționali, de care se pare depinde decizia consumatorului de a începe și a încheia relația cu un brand anume.

  • Călătorie guvernată de simțuri în Mastercard Sensory Playground pentru cei prezenți la Electric Castle

    Pentru al cincelea an la rând, cei prezenți la festivalul Electric Castle vor avea parte de surprize „electrice” oferite de Mastercard. În calitate de card preferat al festivalului, Mastercard va organiza primul hub senzorial intitulat Sensory Playground, un hub care va pune accent pe muzică și experiențe de neuitat, elemente care se împletesc de minune cu identitatea de brand a organizatorilor, Mastercard lansând recent un logo audio bazat pe o arhitectură sonoră complexă.

  • Radulescu (ANRE): O familie din Romania aloca, in medie, 30% din buget pentru factura de energie

    Suma alocata de o familie din Romania pentru plata facturii de energie are o pondere, in medie, de 30% din bugetul total, in timp ce, in unele tari, este considerat vulnerabil consumatorul care aloca peste 10% din buget pentru acelasi tip de factura, a declarat, joi, directorul general al Departamentului de Eficienta Energetica din Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Energie /ANRE/, Corneliu Radulescu.

  • Afacerile de familie europene, inclusiv cele din Romania, sunt tot mai increzatoare in viitorul lor(sondaj)

    Majoritatea afacerilor de familie europene sunt foarte optimiste, in pofida unei concurente crescute, in legatura cu perspectivele lor de viitor, cu toate ca exista ingrijorari referitoare la angajarea si atragerea celor mai buni oameni, releva ultima editie a Barometrului Afacerilor de Familie Europene, lansata de KPMG si European Family Business (EFB).

Mai multe stiri
Economie
Mediu
Imobiliare
Finante-Banci
Bursa
IT&C
HR/Cariere
Turism
Diverse
Lifestyle
Afaceri
Actualitate
Auto
Educatie
Media
International
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG