Topul companiilor in care si-ar dori sa lucreze studentii romani
Data publicarii: 20-09-2010 | HR/CariereCompaniile auto au inceput sa piarda teren in randul preferintelor tinerilor, arata un studiu realizat de institutul german de cercetare Trendence, pe un esantion de peste 6.600 de studenti romani.
Cum au ajuns aceste companii in topul preferintelor studentilor romani?
"Principala atractie a tinerilor este viziunea pe care astfel de companii o au vizavi de pepiniera pe care o formeaza. Ele ofera o paleta mare de oportunitati pentru categoriile de entry level, si-au creat brandul de angajator prin participari frecvente la targuri de joburi si au format ideea de companie care ia tinerii de cand au terminat facultatea si pe care ii tin pana isi formeaza o cariera", sustine Alexandra Urseanu, business development manager in cadrul companiei de consultanta in resurse umane Hart Human Resource Consulting.
Cum au ajuns aceste companii in topul preferintelor studentilor romani?
"Principala atractie a tinerilor este viziunea pe care astfel de companii o au vizavi de pepiniera pe care o formeaza. Ele ofera o paleta mare de oportunitati pentru categoriile de entry level, si-au creat brandul de angajator prin participari frecvente la targuri de joburi si au format ideea de companie care ia tinerii de cand au terminat facultatea si pe care ii tin pana isi formeaza o cariera", sustine Alexandra Urseanu, business development manager in cadrul companiei de consultanta in resurse umane Hart Human Resource Consulting.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice