Veniturile Farmec Cluj-Napoca au crescut in primul trimestru cu peste 15%, la 24,4 milioane lei
Data publicarii: 17-05-2011 | AfaceriFarmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inregistrat in primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane lei (5,8 milioane euro),cu 15,6% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul cresterii vanzarilor produselor din gama Gerovital, a anuntat compania.
De asemenea, in 2010, compania Farmec a avut vanzari de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro), cu 10% mai mult decat in 2009, iar pentru acest an se preconizeaza o crestere de cel putin 7%.
"Consumatorii au raspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piata produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor si cerintelor lor. Pe de alta parte, noua gama Gerovital Plant, lansata la inceputul acestui an si urmata de o campanie puternica de promovare, atat in mediile de comunicare clasice, TV si print, cat si in mediul online, incepe sa confirme asteptarile si sa urce puternic in vanzari", a declarat directorul general Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean.
Reprezentantii companiei spun ca in primul trimestru al anului cele mai dinamice game de produse, din punct de vedere al vanzarilor, au fost Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.
"Al doilea trimestru al anului a inceput de asemenea sub auspicii bune pentru noi, si ne asteptam ca produsele de ingrijire specifice sezonului de vara sa impulsioneze si mai mult vanzarile Farmec", a adaugat Mircea Turdean.
Conform datelor Nielsen, in 2010, pe segmentul de ingrijire a fetei, brandul Gerovital se mentine lider de piata cantitativ, inregistrand o cota de 16,1%. Laptele Doina, este in continuare cel mai bine vandut demachiant pe piata din Romania, avand o cota cantitativa de 17,32%. In segmentul tratamentelor de par, Gerovital are o cota de piata de 18,3%.
Farmec SA produce si vinde in Romania si alte peste 30 de tari un numar de peste 400 marci de produse, atat pe segmentul cosmeticelor, cat si pe cel de curatenie si ingrijire a locuintei. Cele mai bine vandute game la export sunt Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, ambele fiind game antiaging si Gerovital Plant sau AslaVital.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Produsele Farmec sunt prezente in tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate