BCR dezvolta platforma de internet banking pentru telefoane mobile
Data publicarii: 14-09-2011 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) va lansa platforma de internet banking special pentru telefoane mobile cu acces la internet - m.24banking.ro, se arata intr-un comunicat.
Potrivit bancii, aceasta este dezvoltata impreuna cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking la BCR - Click 24 Banking. Acestia testeaza platforma si noteaza usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.
"B[ncile extind in permanenta posibilitatile de a face banking la bancomat, prin internet ori prin telefon. Clientii au devenit din ce in ce mai familiarizati cu aceste canale alternative sucursalelor traditionale. Traim in era mobilitatii, iar clientii mobili au banca in buzunar. Fac plati, transferuri si chiar investitii oricand si de oriunde, de pe telefoanele mobile", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
Serviciul de internet banking disponibil pentru telefoanele cu acces la internet vine in intampinarea tendintelor mondiale de crestere a gradului de acces la internet de pe telefonul mobil, beneficiind si de efectul de accelerare indus de raspandirea pe scara tot mai larga a telefoanelor mobile inteligente (smart phones). Platforma este securizata si adaptata special pentru accesul de pe telefonul mobil.
Potrivit BCR, serviciul de internet banking pentru telefoane mobile este proiectat pentru o utilizare facila, urmand intocmai aceeasi pasi precum pentru cel standard, alaturi de dispozitivul token pentru securizarea tranzactiilor. Obiectivul platformei este de a oferi convenabilitate si reducerea costurilor de a face banking pentru clienti. In acelasi timp, platforma a fost dezvoltata pentru a oferi o experienta bancara cat mai bogata clientilor, indiferent de locatia acestora.
La BCR, clientii pana in 30 de ani platesc cel mai des prin internet banking factura la telefonul mobil si rata la cardul de credit. Dupa 30 de ani, cel mai des sunt platite facturile de utilitati: gaz, telefon fix si apoi vin facturile pentru telefonie mobila si rata la card de credit. De asemenea, barbatii platesc intr-o masura mai mare decat femeile facturile de utilitati.
Geografic, cel mai mult folosesc internet bankingul de la BCR bucurestenii, urmati indeaproape de judetele Valcea, Iasi, Suceava si Olt.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice