Cate companii romanesti au intrat in faliment in primul trimestru al anului
Data publicarii: Astazi, 13-06-2012 | Economie
Potrivit ultimului studiu realizat de Coface privind situatia falimentelor din Romania in primul trimestru al anului 2012, aproximativ 4.500 de companii romanesti au intrat in faliment in primele 3 luni ale anului. Partea buna este ca numarul lor este in scadere cu 34,65% fata de perioada similara a anului trecut.
Din analiza Coface, realizata pe baza datelor furnizate de Oficiul National al Registrului Comertului, rezulta ca in primul trimestru al anului, se observa scaderea generalizata pentru toate sectoarele de activitate a volumului insolventelor inregistrate in primul trimestru al anului curent fata de aceeasi perioada a anului anterior.
Sectoarele care au inregistrat cea mai mare scadere a volumului dosarelor de insolventa sunt: Industria Metalurgica (-49,49%), Industria de masini si echipamente (-52,70%), Sanatate si asistenta sociala (-50%) - scaderea procentuala semnificativa fiind datorata in special efectului de baza pozitiv.
Comertul cu amanuntul, comertul cu ridicata si constructiile au fost cele mai afectate sectoare de activitate
Primele trei pozitii ale clasamentului - Comert cu amanuntul, Comert cu ridicata si Constructii - raman neschimbate pentru al patrulea an consecutiv, din punct de vedere al sectoarelor reprezentative si concentreaza cea mai mare parte a numarului de insolvente inregistrate in T1 2012, respectiv 54,94%, o stabilizare a nivelului inregistrat in aceeasi perioada a anului anterior - de 55,80%.
Integral in Capital.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online