Intesa Sanpaolo Bank sustine campania 'Earth Hour' si in 2013
Data publicarii: 22-03-2013 | Finante-Banci
Intesa Sanpaolo Bank, subsidiara a Grupului Intesa Sanpaolo, sustine activ pentru al V-lea an consecutiv campania "Earth Hour” (Ora Pamantului) - cea mai mare manifestare pentru protectia mediului din istorie, initiata de catre WWF (World Wide Fund for Nature). In acest sens banca a promovat printr-o serie de actiuni interne, dar si pe pagina de Facebook conceptul si mesajul "Earth Hour”.
De asemenea, o buna parte dintre unitatile teritoriale ale bancii din intreaga tara isi vor stinge reclamele luminoase pe durata intregului weekend 23 - 24 martie 2013 in semn de sustinere si solidaritate cu cauza globala "Earth Hour". De altfel, actiuni similare vor avea loc in majoritatea bancilor si companiilor financiare detinute de Grupul Intesa Sanpaolo in cele 12 tari din zona Europei Centrale si Est unde este prezent.
Peste 40 de orase din Romania vor lua parte la "Earth Hour 2013" prin stingerea luminilor unor cladiri si monumente reprezentative, alaturi de cele circa 7.000 de orase din 152 de tari. Spectacole si alte manifestari specifice vor avea loc cu aceasta ocazie in toate colturile tarii si mai ales in Timisoara, capitala "Earth Hour 2013" in Romania, dupa ce anul trecut acest statut l-a avut Bistrita.
Despre WWF (World Wide Fund for Nature) si "Earth Hour":
Infiintata in anul 1961, WWF este cea mai importanta organizatie internationala care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii, in peste 100 de tari. De la an la an, miscarea "Earth Hour", initiata si coordonata la nivel global de WWF, capata proportii din ce in ce mai mari. Evolutia spectaculoasa pe care a cunoscut-o miscarea, de la prima editie din 2007 cu un singur oras participant (Sydney) si pana in prezent, cu o participare a peste 6.500 de orase din 152 de tari, a demonstrat ca aproape 2 miliarde de oameni din intreaga lume isi doresc sa faca ceva concret pentru mediul inconjurator.
Intesa Sanpaolo Bank
Cu o istorie de peste 400 de ani, Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante grupuri bancare internationale, printre liderii din Europa, ce ofera servicii pentru 20 milioane de clienti. Grupul este prezent in Europa Centrala si de Est, in Orientul Mijlociu si in Africa de Nord, cu peste 1.500 de unitati ale subsidiarelor Intesa Sanpaolo, ce opereaza in 12 tari din regiune. Pe piata locala, Intesa Sanpaolo Bank are o retea de unitati ce acopera practic intreaga tara si active totale de peste 5 miliarde lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză