Romanii cheltuie in medie 10 euro pentru accesorizarea smartphone-ului
Data publicarii: 01-04-2013 | IT&C
Romanii cheltuie, in medie, 5 euro pentru accesorizarea telefoanelor mobile din gama entry si 10 euro pentru smartphone-uri, potrivit estimarilor EuroGsm, cel mai mare retailer al operatorului de telefonie mobila Orange Romania. Cele mai cumparate accesorii sunt cele pentru protectia telefonului, precum husele de silicon sau foliile pentru ecran, dar si cardurile de memorie microSD sau hands-free-urile.
"Bugetul de achizitie pentru accesorii depinde in foarte mare masura de ce dispozitiv utilizeaza fiecare. Cei care folosesc telefoane din gama entry level se orienteaza in special catre hands-free-uri, fie cu fir, fie prin tehnologia bluetooth, care le asigura o anumita libertate in utilizarea dispozitivului. Posesorii de smartphone sunt mult mai atenti cu terminalele lor, astfel incat opteaza pentru accesorii de protectie a telefonului, precum husele de silicon, cele create special pentru un anumit model sau foliile de protectie pentru ecranul tactil”, a explicat Zoltan Halmai, directorul comercial al EuroGsm.
Potrivit acestuia, principalele criterii pentru achizitia de accesorii sunt compatibilitatea cu dispozitivul mobil, modul de intrebuintare al dispozitivului si bugetul clientului.
Ce accesorii nu trebuie sa lipseasca utilizatorilor de smarthpone-uri si tablete
Pentru utilizatorii de smartphone si tablete, cele mai utile si mai cautate accesorii sunt powerbank-urile sau acumulatorii suplimentari si tastaturile externe. "Astfel de accesorii asigura o autonomie mai mare dispozitivelor mobile, atat in ceea ce priveste durata de intrebuintare, cat si viteza de utilizare, iar posesorii de smartphone si tableta s-au convins de aceste aspecte”, a precizat Zoltan Halmai.
Printre cele mai scumpe accesorii comercializate in reteaua EuroGsm, al caror pret depaseste 1.000 de lei, se numara seturile auto sau castile bluetooth speciale, preferate in special de catre barbati.
Accesoriile cumparate de catre femei sunt in general cele fashion, criteriile de cumparare tinand mai mult de aspect, de culoare si de forma, dar si de brand. Compania comercializeaza o serie de accesorii fashion, incepand de la genti, huse colorate pentru laptop sau tableta, huse pentru telefoane care poarta numele unor branduri de fashion, precum Kenzo, Zadig et Voltaire sau Hugo Boss, pana la casti bluetooth sau memorii USB cu design special.
Accesoriile inedite castiga in popularitate
Alte accesorii din ce in ce mai cautate de catre utilizatorii de dispozitive mobile inteligente sunt husele dedicate pentru fitness si sporturi extreme, care asigura telefoanele mobile in timpul alergarii sau exercitiilor fizice, dar si manusile pentru touchscreen, care permit utilizarea dispozitivelor si pe timpul iernii, la temperaturi scazute.
"Printre cele mai inedite accesorii comercializate pe plan local se numara ceasurile cu bluetooth, care se conecteaza la smartphone-uri si tablete si trimit notificari in functie de activitatile dispozitivului, caciulile cu casti incorporate sau husele cu incarcare solara”, a completat Zoltan Halmai.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare pe primele trei luni ale anului
- Studiu Deloitte: 90% din companii considera ca tehnologia cloud este esentiala pentru dezvoltare, transformare digitala si competitivitate pe piata
- Reff & Asociatii obtine pro bono o hotarare definitiva care protejeaza proprietatea asupra terenului si investitia Asociatiei Daruieste Viata pt extinderea si modernizarea Spitalului Marie Curie
- Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 mi. USD in 2023 in AI; piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe baza de publicitate va creste
- Opinie Deloitte: Romania impune noi obligatii de raportare fiscala pentru multinationale. Ce trebuie sa stie companiile vizate?
- Studiu WEBCON: Solutiile de automatizare a proceselor de business genereaza o crestere a productivitatii de pana la 87%, cu o recuperare totala a investitiei in mai putin de 3 ani
- Opinie Deloitte: Cum pot verificarile de fond si demersul de due diligence sa contribuie la reputatia, stabilitatea si credibilitatea unei organizatii?
- Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
- EY a asistat Carrefour în preluarea activităţilor Cora din România
- Fabrica de sârmă Dan Steel Group din Beclean, acum în procedură de faliment, caută investitori. Prețul de pornire este de 25,9 milioane de euro
- Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
- Sondaj EY: Impactul noilor reglementări fiscale în economia națională și așteptările companiilor românești
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal obtine la ICCJ o solutie definitiva de anulare a refacerii unei inspectii fiscale invocand exclusiv argumente de procedura
- Studiu Deloitte: noua din zece organizatii au raportat cel putin un incident sau o bresa de securitate cibernetica anul trecut
- Catalin Vasile este noul Chief Sales Officer al NN Romania