Libra Internet Bank dezvolta serviciul online in parteneriat cu clientii
Data publicarii: 09-04-2013 | Finante-Banci
Dupa schimbarea platformei sale online cu o versiune modernizata la inceputul anului 2013, Libra Internet Bank a adaugat un nou set de facilitati serviciului Internet Banking, intr-un program de dezvoltare continua, bazat pe un parteneriat cu clientii, in premiera in Romania. Opiniile lor sunt analizate de un serviciu specializat si programate pentru implementare in termen rapid, de la cateva zile la cateva saptamani, in functie de complexitate. Programul continua pe parcursul intregului an.
Gradul de utilizare a serviciului online oferit de Libra Internet Bank este in crestere, in 2012 banca inregistrand cu 36,4% mai multe companii si cabinete de profesii liberale abonate fata de 2011, si cu 20,6% mai multe tranzactii ale acestor clienti prin Internet Banking, cu un volum in crestere cu 33%.
"Clientii se obisnuiesc tot mai mult sa faca banking de la distanta si exprima opinii foarte pertinente. Libra Internet Bank a initiat un program de dezvoltare continua a serviciului Internet Banking in parteneriat cu clientii sai, cu ambitia de a crea minim 26 de noi aplicatii online in 2013. Si reusim. Suntem deschisi spre noile tehnologii, spre viitor. Elita intelectualitatii ne-a ales ca partener financiar - medicii si toate celelalte profesii liberale, dar si marii intreprinzatori - ceea ce ne obliga sa fim performanti. Stim ca timpul e inamicul tuturor, tratam cu seriozitate acest aspect si oferim clientilor maxima receptivitate si rapiditate in operarea online.”, a declarat Emil Bituleanu, presedintele Libra Internet Bank.
Cele mai recente dezvoltari pe care Libra Internet Bank le-a inclus in aplicatia Internet Banking sunt:
- deschiderea de conturi curente suplimentare in lei sau valuta in aplicatia Internet Banking, fara drumuri la banca si fara acte suplimentare.
- vizualizarea in Internet Banking a unor acte aferente conturilor: delegatii, fise cu specimen de semnaturi, mandate de debit direct.
- activarea sau dezactivarea, prin Internet Banking, a statusului cardului pentru utilizare in tranzactii online de catre persoanele juridice.
Pagina web www.internetbanking.ro care prefateaza si descrie aplicatia de Internet Banking are la randul ei o noua infatisare si cuprinde demonstratii video ale facilitatilor suplimentare introduse dupa lansarea noii platforme.
Serviciul Internet Banking de la Libra Internet Bank este disponibil fara taxa de activare si fara plata unui abonament, iar comisioanele operationale online sunt cu 30% mai mici fata de cele de la ghiseu.
Libra Internet Bank este persoana juridica romana, este participanta la Fondul de Garantare a Depozitelor in Sistemul Bancar (FGDB) si face parte din grupul american de investitii New Century Holdings din anul 2003.
In versiunea optimizata la inceputul anului 2013, serviciul de online banking de la Libra Internet Bank si-a sporit viteza de incarcare a paginilor si de actualizare a soldurilor dupa fiecare operatiune, si-a adaugat noi operatiuni si optiuni, pe baza sugestiilor clientilor, si necesita mai putine click-uri in pasii de efectuare a operatiunilor. Autentificarea prin sms, implementata in 2012 de Libra Internet Bank, asigura un grad ridicat de securitate informatica si avantajul conectarii prin orice browser.
Alaturi de numeroase alte distinctii pentru produse in premiera in sistemul bancar, Libra Internet Bank este recunoscuta pentru inovatiile sale online, fiind distinsa in 2011 cu premiul "e-Product” pentru serviciul Acces Investigator (la Gala e-Finance) si in 2012 cu premiul "e-Nnovation Award” pentru facilitatea de decontare in ziua tranzactiei (T+0) in sistemul LibraPay de gestionare online a platilor la comercianti (la Gala e-Finance), premiul "Cel mai bun produs pentru medici” acordat de Colegiul Medicilor din Romania pentru produsul Hipocrate Net (la Gala Medica 2012), premiul "Best Start-Up Bank in the 3D Secure System” pentru serviciul LibraPay (la Gala Premiilor eCommerce - GPeC).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere