Raiffeisen Bank lanseaza campania Viata Fara Cash
Data publicarii: 25-04-2013 | Finante-Banci
- Premiul cel mare al campaniei "Viata Fara Cash” este un Volkswagen Beetle
- • Campania incepe pe 25 aprilie si se va derula pana la 30 noiembrie 2013
- • Aventura "Viata Fara Cash” poate fi urmarita pe site-ul campaniei sau pe pagina dedicata de Facebook
Raiffeisen Bank continua anul acesta campania "Viata Fara Cash” (prima editie a fost in 2012). Campania urmareste viata unui cuplu tanar, Diana si Andrei, care isi propun sa viziteze locuri inedite din Romania timp de 5 luni, fara a utiliza in calatorie banii cash.
Cuplul isi va stabili obiectivele turistice si traseul prin Romania tinand cont de sugestiile celor care vor scrie pe pagina de facebook a campaniei : www.facebook.com/VIATAFARACASH.
Campania va incepe joi, 25 aprilie, pe site-ul dedicat www.viatafaracash.ro.
"Prin campania "Viata Fara Cash” , Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare - Raiffeisen Online, Smart Mobile, PDF, POS, Plati facturi la ATM, Raiffeisen Direct si SmarTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri” a spus Magda Sandulescu, director Dezvoltare si Implementare Strategie Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
Premiile campaniei VIATA FARA CASH sunt:
- premiul cel mare - o masina Beetle, model nou, produsa de Volkswagen ce se va axcorda prin tragere la sorti utilizatorilor Raiffeisen Bank ce folosesc pe perioada campaniei metodele alternative de plata
- 5 premii constand intr-un weekend intr-un oras din Romania pentru 2 persoane si bani de cheltuiala - 400 euro pe cardul castogatorului. Fiecare premiu se va acorda lunar, garantat, clientului Raiffeisen Bank ce inregistreaza intr-o luna cel mai mare numar de tranzactii folosind metodele alternative de plata
- 5 premii constand intr-un ipad 4 sau un iphone 5 acordat prin tragere la sorti utilizatorilor ce inscriu pe site-ul campaniei puncte turistice din Romania unde se poate plati 'FARA CASH'
- un scuter Vespa acordat prin tragere la sorti in luna septembrie utilizatorilor Raiffeisen Bank ce folosesc metodele alterntive de plata pe perioada verii
Campania "Viata Fara Cash” se va desfasura astfel:
- din 22 aprilie doritorii se pot pre-inscrie in campanie pe site-ul: www.viatafaracash.ro;
- din 25 aprilie se lanseaza campania nationala si utilizatorii se pot inscrie in cursa pentru premii;
- campania se va desfasura in doua etape 25 aprilie - 30 iunie si 1 septembrie -30 noiembrie;
- in perioada vacantelor, iulie -august, campania se va desfasura prin intermediul unei aplicatii de mobil;
Mai multe detalii privind conditiile de participare si premiile oferite gasiti in regulamentul afisat pe site-ul campaniei www.viatafaracash. ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa: www.facebook.com/VIATAFARACASH;
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday