Ianuarie, luna calatoriilor de shopping; Bucurestiul, trecut pe harta destinatiilor, alaturi de Dubai, New York si Milano
Data publicarii: 10-01-2018 | EconomieShopping-ul atrage, în luna ianuarie, foarte mult turistii, mai ales în anumite destinatii consacrate cum ar fi Milano, Paris, Londra, Dubai, New York, China si Thailanda, iar mai nou în Bucuresti, a declarat, miercuri, pentru AGERPRES, Raluca Anghel, specialist în marketing turistic.
"Daca în urma cu câtiva ani subiectul vacantelor de shopping era la mare moda, în ultimii ani, agentiile de turism nu au mai pus un accent deosebit pentru acest tip de turism. Asta nu înseamna ca la nivel international aceasta nisa nu este în continuare exploatata de acestea. Dimpotriva, shopping-ul atrage foarte mult turistii, mai ales în anumite destinatii consacrate, cum ar fi: Milano, Paris, Londra, Dubai, New York si, de ce nu, China sau Thailanda", a precizat Raluca Anghel.
Pentru turistii români, vacanta trebuie sa aiba si o astfel de componenta de shopping, dar prefera sa îmbine partea de leisure cu cea de cumparaturi. Astfel, când aleg vacanta în Austria, nu strica o vizita la celebrul Parndorf, unde se stie ca preturile pe toata perioada unui an sunt mult mai bune, comparativ cu reducerile sezoniere întâlnite în Paris, Londra sau Dubai.
"Ianuarie este luna cea mai atractiva din punct de vedere al reducerilor. Multi dintre turistii care calatoresc în America sau Thailanda au o solicitare speciala, si anume aceea sa includem în circuitul lor macar doua zile de shopping în New York, pe celebra Fifth Avenue, sau în Bangkok, unde este stiut ca preturile la branduri recunoscute sunt accesibile", a declarat, la rândul sau, Daniela Shah, coproprietar al primei agentii de turism tailor-made din România.
Interesant este faptul ca si Bucurestiul a devenit în ultimii ani o destinatie de shopping pentru turistii din Israel, Moldova si Bulgaria. Perioada reducerilor este asteptata nu numai de catre clientii români, ci si de unii turisti straini. Mall-urile sunt luate cu asalt de turistii israelieni, care prefera sa cumpere din România, Tel Aviv-ul fiind recunoscut pentru preturile mari la haine si nu numai.
"Ne aducem cu totii aminte de perioadele în care turistii români foloseau mai multi o masina si plecau sa faca, în ianuarie - februarie, shopping în Austria, Berlin, Milano. Acum, existenta ofertelor companiilor aviatice low-cost îi determina pe români sa nu-si mai focuseze plecarile doar pe shopping, dar nu-l rateaza orice ar fi, daca prind o oferta rezonabila. Exista, înca, în cultura turistului român credinta ca produsele vândute în Occident sunt mai bune decât cele pe care le gasesc în mall-urile din România", a explicat Raluca Anghel.
Alaturi de New York, Dubai ramâne, însa, în top în ceea ce priveste cumpararea de produse vestimentare de marca. Astfel, în perioada ianuarie-februarie, Dubai Mall si Mall of Emirates sunt vizitate de un numar interesant de români care aleg sa viziteze cu precadere Dubaiul în aceste luni, luând în calcul, atât temperatura placuta, dar mai ales reducerile de sezon.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara