Ianuarie, luna calatoriilor de shopping; Bucurestiul, trecut pe harta destinatiilor, alaturi de Dubai, New York si Milano
Data publicarii: 10-01-2018 | EconomieShopping-ul atrage, în luna ianuarie, foarte mult turistii, mai ales în anumite destinatii consacrate cum ar fi Milano, Paris, Londra, Dubai, New York, China si Thailanda, iar mai nou în Bucuresti, a declarat, miercuri, pentru AGERPRES, Raluca Anghel, specialist în marketing turistic.
"Daca în urma cu câtiva ani subiectul vacantelor de shopping era la mare moda, în ultimii ani, agentiile de turism nu au mai pus un accent deosebit pentru acest tip de turism. Asta nu înseamna ca la nivel international aceasta nisa nu este în continuare exploatata de acestea. Dimpotriva, shopping-ul atrage foarte mult turistii, mai ales în anumite destinatii consacrate, cum ar fi: Milano, Paris, Londra, Dubai, New York si, de ce nu, China sau Thailanda", a precizat Raluca Anghel.
Pentru turistii români, vacanta trebuie sa aiba si o astfel de componenta de shopping, dar prefera sa îmbine partea de leisure cu cea de cumparaturi. Astfel, când aleg vacanta în Austria, nu strica o vizita la celebrul Parndorf, unde se stie ca preturile pe toata perioada unui an sunt mult mai bune, comparativ cu reducerile sezoniere întâlnite în Paris, Londra sau Dubai.
"Ianuarie este luna cea mai atractiva din punct de vedere al reducerilor. Multi dintre turistii care calatoresc în America sau Thailanda au o solicitare speciala, si anume aceea sa includem în circuitul lor macar doua zile de shopping în New York, pe celebra Fifth Avenue, sau în Bangkok, unde este stiut ca preturile la branduri recunoscute sunt accesibile", a declarat, la rândul sau, Daniela Shah, coproprietar al primei agentii de turism tailor-made din România.
Interesant este faptul ca si Bucurestiul a devenit în ultimii ani o destinatie de shopping pentru turistii din Israel, Moldova si Bulgaria. Perioada reducerilor este asteptata nu numai de catre clientii români, ci si de unii turisti straini. Mall-urile sunt luate cu asalt de turistii israelieni, care prefera sa cumpere din România, Tel Aviv-ul fiind recunoscut pentru preturile mari la haine si nu numai.
"Ne aducem cu totii aminte de perioadele în care turistii români foloseau mai multi o masina si plecau sa faca, în ianuarie - februarie, shopping în Austria, Berlin, Milano. Acum, existenta ofertelor companiilor aviatice low-cost îi determina pe români sa nu-si mai focuseze plecarile doar pe shopping, dar nu-l rateaza orice ar fi, daca prind o oferta rezonabila. Exista, înca, în cultura turistului român credinta ca produsele vândute în Occident sunt mai bune decât cele pe care le gasesc în mall-urile din România", a explicat Raluca Anghel.
Alaturi de New York, Dubai ramâne, însa, în top în ceea ce priveste cumpararea de produse vestimentare de marca. Astfel, în perioada ianuarie-februarie, Dubai Mall si Mall of Emirates sunt vizitate de un numar interesant de români care aleg sa viziteze cu precadere Dubaiul în aceste luni, luând în calcul, atât temperatura placuta, dar mai ales reducerile de sezon.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024