Bricostore va deschide, in 2007, doua magazine
Data publicarii: 30-01-2007
Urmatoarele magazine Bricostore vor fi deschise la Targoviste si la Pitesti, inaugurarile lor fiind prevazute pentru toamna lui 2007. Pentru un magazin standard de 8.000 de metri patrati, cum sunt toate magazinele marca Bricostore, cu exceptia celui din Baneasa care are 14.000 metri patrati, investitia este de aproximativ opt - zece milioane de euro.
Pentru amplasarea noilor magazine oficialii Bricostore iau in calcul zona geografica in care se situeaza, specificul acesteia si dinamica economica a orasului. Sunt vizate in primul rand orasele cu o populatie de peste 200.000 de locuitori, cum ar fi Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Bacau si Iasi. Pe termen mediu si lung vor putea intra in strategia de extindere a retelei si orase mai mici, prin formate mai reduse de magazine.
Strategia Bricostore pentru inaugurarea de noi magazine este prezenta in marile centre comerciale, unde sunt deschise hipermarketuri alimentare, magazine de mobila, electrocasnice si sisteme IT, in scopul de a satisface toate nevoile clientilor.
Tinta propusa presupune deschiderea a 30 de magazine in Romania. Bricostore Romania urmareste intarirea pozitiei de lider pe piata de bricolaj din Bucuresti, pentru a deveni, treptat, liderul intregii piete romanesti, potrivit oficialilor companiei.
"In patru - cinci ani retailul de bricolaj ar putea ajunge la maturitate, iar localizarea magazinelor noastre in parcuri comerciale ne va garanta in mod sigur traficul de persoane de care vom avea nevoie" a afirmat Isabelle Pleska.
Odata cu integrarea in Uniune Europeana preturile unor produse importate, din UE si din Asia vor scadea ca urmare a eliminarii sau reducerii taxelor vamale. Un magazin Bricostore listeaza aproximativ 35.000 de articole, iar 20% din acestea sunt importate direct de companie din Europa sau Asia.
"Anul 2006 ne-a adus o crestere a cifrei de afaceri cu 25% fata de anul precedent, datorata in principal dezvoltarii pietei imobiliare, dar si inaugurarii celor doua magazine din Bucuresti ( Baneasa ) si din Constanta. Este un pas important, care ne va permite accelerarea planului de expansiune in anii urmatori", a completat directorul general Bricostore Romania.
Retailerul francez de bricolaj este parte din grupul francez Bresson si detine in prezent in Romania o retea de sapte magazine, respectiv Bricostore Militari, Bricostore Orhideea, Bricostore Pantelimon si Bricostore Baneasa in Bucuresti si cate un magazin in Brasov, Ploiesti si Constanta.
Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 16 magazine. Reteaua cuprinde in prezent trei centre comerciale in Bucuresti si cate un magazin in orasele: Cluj-Napoca, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Bacau, Oradea, Constanta, Craiova, Arad, Tirgu-Mures, Satu Mare, Braila si Baia Mare.
Anul trecut a marcat intrarea altor trei jucatori pe piata de profil din Romania. Compania austriaca bauMax a inaugurat la sfarsitul anului doua magazine la Brasov si Sibiu. Obiectivul companiei este formarea unei retele de 25 de magazine in Romania in urmatorii patru ani. Ritmul de expansiune va fi de cinci magazine pe an, potrivit presedintelui bauMax Romania, Joerg Bierlein. Compania germana Hornbach a inceput lucrarile pentru primul magazin al retelei din Romania care va fi inaugurat in vara acestui an. Francezii de la Mr. Bricolage au deschis primul magazin, in Bucuresti, la sfarsitul lui noiembrie iar pentru anul acesta au anuntat deschiderea a inca doua centre comerciale.Compania franceza intentioneaza sa dezvolte pe termen lung in Romania o retea de peste 30 de magazine de bricolaj, investitia totala estimata fiind de 220 milioane de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an