Femeile nu prea se uita la pret cand fac cumparaturi
Data publicarii: Astazi, 07-02-2007 | EconomieLa fel ca si unguroaicele, cele mai multe romance, adica 40% dintre respondente, se duc in magazinele unde stiu ca exista o larga varietate de produse, in vreme ce 39% aleg in functie de proximitate. Acesta din urma este practic principalul criteriu ales de majoritatea consumatoarelor din Cehia si Polonia. Nu in ultimul rind, 36% dintre romance se duc acolo unde cred ca pot face cumparaturi in cel mai scurt timp.
Marca e pe primul loc
Rezultatele studiului mai releva faptul ca romancele cumpara de cele mai multe ori marci pe care le cunosc, aproximativ patru din cinci respondente (76%) comportindu-se in acest mod. Doar daca brandul dorit nu se afla pe rafturile magazinului, consumatoarele se orienteaza catre alte marci, trei din cinci persoane procedind in acest mod. Un procent similar dintre intervievate obisnuiesc sa aleaga intre doua-trei branduri in care au incredere.
Cheltuieli mai mici
Un alt element ce le deosebeste pe romance de restul europenilor consta in timpul pe care acestea il petrec in magazin. Astfel, 30% dintre respondente au declarat ca se plimba printre rafturile centrelor comerciale mai putin de 30 de minute, in vreme ce in Europa Centrala si de Est ponderea acestora este de 60%.
Studiul a fost realizat pe baza a 1.200 de interviuri realizate la iesirea din magazine, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 25 si 45 de ani din Bucuresti, Constanta, Timisoara si Brasov, care au cel putin un copil in intretinere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice